Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

Треба звернутися до відділення банку: українцям озвучили пояснення

Фото: Depositphotos

У Пенсійному фонді України озвучили важливе пояснення для громадян. Воно стосується пенсійних банківських карток.

Українцям пояснили, що робити, якщо пенсіонер втратив свою банківську картку. В Пенсійному фонді зазначили, що в такому випадку громадянам треба звернутися до відділення банку.

Водночас, інформувати Пенсійний фонд про втрату картки не доведеться. Адже нову картку прив’язують до поточного банківського рахунку пенсіонера.

Читайте також:
Перерахунок пенсій в липні: хто і на скільки отримає більше

Тому звертатись треба лише до фінансової установи. Але якщо літня людина змінила банківський рахунок або ж банк, то цю інформацію необхідно обов’язково надати до органу Пенсійного фонду.

В такому випадку треба подати відповідну заяву, в якій потрібно зазначити нові банківські реквізити.

Нагадаємо, раніше ми розповідали про те, що поповнювати рахунок мобільного із серпня треба по-новому.