Потрібно написати заяву: Нафтогаз звернувся до українців через одну ситуацію
Газопостачальна компанія Нафтогаз України звернула увагу на одну ситуацію, яка може трапитись у кожного споживача. Надано роз’яснення на випадок, якщо була допущена помилка при оплаті.
Є кілька поширених помилок, які допускають клієнти при розрахунку за спожите блакитне паливо. Нафтогаз зазначає, що це може бути не вписаний особовий рахунок, не зазначені особисті дані при оплаті чи, приміром, гроші були надіслані на чужий рахунок.
У таких ситуаціях не варто хвилюватись, а потрібно дотримуватись інструкції, яку надала газопостачальна компанія.
В усіх випадках алгоритм є наступним:
- найперше потрібно сформувати заяву та вказати проблему (написати можна навіть у довільній формі),
- якщо потрібно здійснити повернення грошей, то варто про це вказати,
- до заяви додають копію документа, що посвідчує особу та індивідуальний податковий номер,
- дуже важливо — потрібно надати чітке фото квитанції з банку (чек з термінала не підходить), з якого можна було б встановити помилкову оплату,
- документи потрібно надіслати або електронною поштою, або звичайною (e-mail: client@gas.ua, поштова адреса Нафтогаз України — м. Кропивницький, вулиця Соборна, 1А).
Нафтогаз просить людей не хвилюватись, що надані персональні дані кудись потраплять. У відповідь одному з клієнтів пресслужба уточнила, що вони керуються відповідним Законом України про захист персональних даних. Про це, до речі, йдеться у політиці конфіденційності.
Окремо варто зазначити про повернення коштів на банківську картку. Якщо потрібно виконати саме цю дію, то варто до пакета додати реквізити фінансової установи. Також заяву про перенесення коштів.
Раніше Нафтогаз України звертався до українців через нові квитанції за газ. У повідомленні йшлося про можливість закрити рахунок онлайн-способом.