ПриватБанк надав важливе роз’яснення для користувачів
До пенсіонерів звернулися із поясненням щодо виплат.
Чимало українців, у яких пенсія надходить на картку Приватбанку, почали скаржитися на затримку коштів.
Наприклад, дехто не отримував кошти протягом двох місяців. Пенсійний фонд надав своє роз’яснення щодо цієї проблеми. Ідеться про те, що установі не було надано потрібні документи для переведення коштів окремим пенсіонерам.
ПриватБанк повідомив, що отримати пенсійні виплати швидше можна завдяки банківському додатку «Приват24». У ньому можна знайти необхідні реквізити ПФУ.
Вони знаходяться у розділі «Сервіси», пункт «Послуги». Далі потрібно перейти в «Довідки» — «Стандартні довідки». Після цього необхідно вказати потрібну вам банківську карту та сформувати довідку.
Внести зміни до банківських реквізитів у Пенсійний фонд можна шляхом подання заяви в найближчому сервісному центрі ПФУ або ж за допомогою вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду. Для цього треба перейти до розділу «Пенсіонерам», де обрати послугу «Заява на внесення змін до електронної пенсійної справи».
Раніше ПриватБанк звернувся до українців з повідомленням, що стосується із доставкою карток.