Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

ПриватБанк надав важливе роз’яснення для користувачів

Фото: Depositphotos

До пенсіонерів звернулися із поясненням щодо виплат.

Чимало українців, у яких пенсія надходить на картку Приватбанку, почали скаржитися на затримку коштів.

Наприклад, дехто не отримував кошти протягом двох місяців. Пенсійний фонд надав своє роз’яснення щодо цієї проблеми. Ідеться про те, що установі не було надано потрібні документи для переведення коштів окремим пенсіонерам.

Читайте також:
ПриватБанк оголосив про цікаве оновлення: що тепер буде у Приват24

ПриватБанк повідомив, що отримати пенсійні виплати швидше можна завдяки банківському додатку «Приват24». У ньому можна знайти необхідні реквізити ПФУ.

Вони знаходяться у розділі «Сервіси», пункт «Послуги». Далі потрібно перейти в «Довідки» — «Стандартні довідки». Після цього необхідно вказати потрібну вам банківську карту та сформувати довідку.

Внести зміни до банківських реквізитів у Пенсійний фонд можна шляхом подання заяви в найближчому сервісному центрі ПФУ або ж за допомогою вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду. Для цього треба перейти до розділу «Пенсіонерам», де обрати послугу «Заява на внесення змін до електронної пенсійної справи».

Раніше ПриватБанк звернувся до українців з повідомленням, що стосується із доставкою карток.