Як обманюють у супермаркетах: обов’язково зверніть увагу на ці хитрощі
Деякі покупці заявляють, що стали жертвами хитрощів продавців у супермаркетах. Водночас є ті, які прямо вказують на обман. В обох випадках з цим явищем можна боротись.
Про кілька випадків приховування інформації мережами супермаркетів видання вже розповідало. Наприклад, про хитрощі на касі та чому обов’язково потрібно заглядати в чек на касі магазину.
Також видання звертало увагу на хитрощі з акційними товарами та чому не повинно бути напису «Акційний товар поверненню та обміну не підлягає».
На цей раз ми зупинимось детальніше на такому випадку, як знижки. Уявімо випадок, 1 пачка вершкового масла коштує 90 гривень. Також є позначка «Знижка», де вказана нова ціна у 80 гривень. Покупець взяв цю пачку і на касі вияснилось, що жодної знижки немає, вартість пачки обраного масла складає 90 гривень.
Аргумент касира може бути такий: «У залі забули змінити цінник чи прибрати напис „Знижка“.
Насправді покупець має повне право купляти продукти по тій ціні, яка оголошена в торговому залі, адже саме там він має змогу наглядно побачити цінник. Банальне припущення: у людини може бути в кишені всього 80 гривень і саме на цю суму він розраховував. Водночас на касі отримав неприємну ситуацію.
Як діяти в такому випадку:
- покличте для з’ясування обставив адміністратора та роз’ясніть ситуацію,
- наведіть аргумент, що такий випадок підпадає під порушення Цивільного кодексу України,
- якщо і надалі не вдається врегулювати спір, можна звернутись до правоохоронних органів або скерувати скаргу до Держпродспоживслужби.
Звісно, що чимало людей подумають щось на кшталт: «Та за 10 гривень не буду стільки морочитись», але це тільки наведений приклад. Різниця в ціні на деяких товарах може бути більшою.
Раніше видання розповідало, як можна потрапити на обман у супермаркеті із «зайвою» одиницею товару.