Мінімум 10 днів різниці: Нафтогаз звернувся з попередженням до людей через нові квитанції
Газопостачальна компанія Нафтогаз України озвучила інформацію про паперові квитанції. Одне з питань, яке їм періодично задають, чому друкована платіжка не доходить до споживача?
Рахунок компанії Нафтогаз України можна отримати у двох форматах — електронному та друкованому. Саме останній може не доходити до людей через кілька причин.
Основі з них такі: споживач має переплату за газ, людина вже закрила квитанцію до 12 числа місяця, спосіб отримання платіжки вказаний як електронний. Якщо жодна з них не входить у перелік, то людей просять залишити про це інформацію постачальнику і причину додатково з’ясують.
Нафтогаз у своєму повідомленні також розповів, що зараз більшість клієнтів вже отримують електронні квитанції, а від друкованих відмовились взагалі. Способів отримання цифрової платіжки є кілька, зокрема через особистий кабінет або за допомогою чатботів у Telegram чи Viber.
Варто розуміти, що між онлайн-квитанцією та паперовою, якщо порівнювати швидкість доставки до споживача, буде мінімум 10 днів різниці. Електронна квитанція доступна вже з 10 числа місяця, а паперова надійде поштою не раніше 20 числа.
На цьому переваги електронних рахунків не завершуються. Тільки їх отримувачі мають змогу зекономити та отримати знижку на блакитне паливо в розмірі 1% від суми. Знижка надається тільки тим, які оплачують за газ до 15 числа місяця, а це фізично неможливо зробити тим, хто досі користується паперовою квитанцією.
Раніше Нафтогаз звертав увагу клієнтів, що тариф у найближчі місяці змінюватись не буде, а інформація про подорожчання не відповідає дійсності.