Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 310 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 17 400+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 800+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 15 000+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 1800+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Економіка
  • Для жінок, які змінили прізвище після виходу заміж, опублікували одне роз’яснення

Для жінок, які змінили прізвище після виходу заміж, опублікували одне роз’яснення

Фото: Depositphotos

Це роз’яснення стосується жінок-підприємців і надали його у Пенсійному фонді України. Там розповіли, що їм потрібно зробити, щоб мати змогу отримати допомогу по вагітності та пологах.

«Я — фізична особа-підприємець, вийшла заміж, змінила прізвище та місце проживання. Що я маю зробити, щоб у майбутньому отримати допомогу по вагітності та пологах?»

Ось на таке питання надали роз’яснення у Пенсійному фонді.

У разі зміни фізичною особою-підприємцем (ФОП) прізвища, місця проживання або інших персональних даних для подальшого отримання соціальних виплат, включно з виплатами по вагітності та пологах, необхідно оновити ці дані.

Читайте також:
З’явилась важлива новина для українців, яким виповнилось 60 років

Можна звернутися до:

  • податкового органу — протягом місяця з моменту змін для заміни облікової картки платника податків та оновлення даних у реєстрах, що стосуються підприємницької діяльності,
  • державного реєстратора — для внесення оновлених даних до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань,
  • територіального органу Пенсійного фонду України — протягом десяти днів з моменту виникнення зазначених змін для оновлення персональної облікової картки в системі персоніфікованого обліку та внесення змін до Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Також необхідно звернутися до:

  • банківських установ — для зміни виплатних реквізитів,
  • сімейного лікаря — для оновлення медичної декларації (е-лікарняний не буде створено, якщо персональні дані в декларації не збігаються з даними Реєстру застрахованих осіб).

Нагадаємо, в Україні на 2026 рік готують велике нововведення.