Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

«Нова пошта» запровадила зміни для своїх клієнтів

«Нова пошта» озвучила приємну новину для українців.

Йдеться про те, що компанія скасувала оплату за повернення посилки і комісію від оголошеної вартості для відправника у разі відмови одержувача від отримання.

Клієнтам пояснили, що раніше відправник мав сплатити 0,5% від оголошеної вартості під час повернення посилки, якщо одержувач відмовився або не забрав її. Та надалі платити за це українцям не доведеться, бо комісію скасували. Крім того, клієнтам більше не доведеться оплачувати повернення товару відправнику у разі, якщо товар не підійшов.

Читайте також:
«Укрпошта» вводить зміни в оплаті посилок від ФОПів

Насамперед зміни відчують ті українці, які роблять багато комерційних відправок. Адже знизяться їх витрати на повернення товару, який не забрали.

У «Новій пошті» зазначають, що вони відмовились від комісії за оголошену вартість для того, щоб за повернення не потрібно було платити нічого — ні отримувачу посилки, ні відправнику.

Нагадаємо, «Нова пошта» підвищила тарифи із 1 жовтня.