«Нова пошта» запровадила зміни для своїх клієнтів
«Нова пошта» озвучила приємну новину для українців.
Йдеться про те, що компанія скасувала оплату за повернення посилки і комісію від оголошеної вартості для відправника у разі відмови одержувача від отримання.
Клієнтам пояснили, що раніше відправник мав сплатити 0,5% від оголошеної вартості під час повернення посилки, якщо одержувач відмовився або не забрав її. Та надалі платити за це українцям не доведеться, бо комісію скасували. Крім того, клієнтам більше не доведеться оплачувати повернення товару відправнику у разі, якщо товар не підійшов.
Насамперед зміни відчують ті українці, які роблять багато комерційних відправок. Адже знизяться їх витрати на повернення товару, який не забрали.
У «Новій пошті» зазначають, що вони відмовились від комісії за оголошену вартість для того, щоб за повернення не потрібно було платити нічого — ні отримувачу посилки, ні відправнику.
Нагадаємо, «Нова пошта» підвищила тарифи із 1 жовтня.