Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

Даватимуть «нульову» довідку: Нафтогаз озвучив важливу новину для споживачів

Газопостачальна компанія Нафтогаз України повідомила, що кожен споживач, у разі потреби, може отримати довідку про відсутність заборгованості. Оформити її можна в особистому кабінеті.

Довідка про відсутність заборгованості за газ оформляється за кілька хвилин. Для цього навіть не потрібно стояти в чергах, оскільки Нафтогаз видає її через особистий кабінет.

Процедура доволі проста — найперше потрібно зайти під своїм логіном і паролем у кабінет. Після цього слід обрати розділ онлайн-послуг. Тут буде кілька доступних документів, але потрібно вибрати «Довідка про стан рахунку». Насамкінець варто натиснути на кнопку «Сформувати» і довідку можна завантажити на ваш пристрій або ж відправити електронною поштою.

Читайте також:
Якщо поставили газовий котел та радіатори опалення: Нафтогаз озвучив попередження

У споживачів, можливо, виникнуть питання, а навіщо таку «нульову» довідку отримувати? Є принаймні кілька варіантів. Наприклад, споживачеві потрібно з’ясувати стан свого рахунку через незрозумілі нарахування у квитанції. Такі випадки бувають і щоб вирішити питання від громадянина можуть попросити такий документ.

Нафтогаз України, до речі, видає документ абсолютно безкоштовно, жодну плату за це вносити не потрібно.

Ще один момент, коли споживач сам хоче проконтролювати стан свого рахунку та звіритись, що в нього немає заборгованості оплати за блакитне паливо.

Ну і найболючіше питання — частина українців досі не отримали повернення за сплачені наперед кошти в той момент, коли відбулась зміна постачальника. Навіть якщо люди написали заяви, гроші частині з них не повернули. Тому у коментарі до посту, в якому озвучили важливу новину про довідки, є питання про автоматичне перекидання коштів.

Водночас у газопостачальній компанії відповіли, що відповідного механізму за три роки так і не розробили. «Перекинути» автоматично гроші між рахунками неможливо, тому людей просять самим вирішувати питання напряму зі старим постачальником. Порада проста — писати заяву і нагадувати про себе, якщо документ досі не отримав «рух» або ж немає відповіді взагалі.

Раніше Нафтогаз звернувся до людей, які поставили газовий котел, із важливою інформацією.