Виплати не надходять на картку: українцям пояснили, у чому справа
Дедалі частіше українці у соцмережах скаржаться на те, що їм на картку не нараховують виплати у межах програми «Національний кешбек».
У Дії пояснили, чому можуть виникнути проблеми і чому не нараховують кошти. Насправді, причин є декілька. Нерідко українці повідомляють, що кешбек або надходить із запізненням, або ж взагалі не надходить на рахунок. Експерти кажуть, що причини ненарахування кешбеку можуть бути різними. Розглянемо найпоширеніші із них.
Найпоширеніша проблема — це те, що магазин, в якому зробили покупку, не підключив касове обладнання до програми. У такому разі навіть якщо товар відповідає умовам програми, покупка не буде зафіксована у системі «Нацкешбеку» і виплати за неї на картку не надійдуть.
Гроші не надійдуть і в тому випадку, якщо товару нема у реєстрі програми. Тобто навіть якщо на упаковці є позначка «Зроблено в Україні», то це ще не означає, то товар автоматично є у реєстрі програми. Аби переконатися, чи є товар у реєстрі, варто або сканувати штрих-код у Дії, або перевірити товар на сайті «Національного кешбеку».
Ще одна доволі поширена причина — це якщо магазин чи продавець не зареєстрований у програмі. Справа в тому, що деякі торгові точки, які реалізовують українські товари, просто не долучилися до програми, яку ще восени запровадив Уряд. Тому варто перевірити, чи магазин входить до переліку офіційних учасників програми. Це можна зробити завдяки спеціальному реєстру на сайті Дії.
Також може трапитись технічний збій у роботі платіжного терміналу чи касового обладнання, тому система може не зафіксувати покупку як таку, що відповідає умовам програми. У такому випадку слід звернутись до служби підтримки магазину.
Загалом за купівлю українських товарів «Національний кешбек» передбачає повернення 10% від їх вартості. Гроші надходять наприкінці поточного місяця за попередній. До речі, у лютому надійдуть виплати одразу за два місяці.