Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 313 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 600+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 100+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 000+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

Якщо на телефоні встановлений Приват 24: озвучено інформацію про зміни

Фото: Depositphotos

Нещодавно ПриватБанк озвучив інформацію про зміни у Приват 24. Тоді фінустанова пояснила, яка мета оновлення мобільного застосунку.

Під час оновлення Приват 24 було трохи змінено лого, зелений колір елементів став контрастніший, а стиль загалом — чіткішим. Також збільшено розмір шрифтів, щоб літні громадяни, які користуються застосунком, могли краще бачити написи.

Але не тільки було оновлення стилю, а й дизайну взаємодії самого мобільного застосунку. Іншими словами — розташування піктограм, написів та інших важливих даних стало логічнішим та структурованішим.

Читайте також:
Стосується всіх, хто має на телефоні Приват 24: з’явилась важлива інформація

ПриватБанк зробив так, що тепер на картці відображається відразу як її номер, так і IBAN (міжнародний номер банківського рахунку, який складається із 29 символів).

Помітно кращим стало поповнення рахунків. Дизайн зроблений таким чином, що в одному вікні можна обрати спосіб, як це зробити:

  • з поточної картки,
  • з картки іншого банку,
  • за реквізитами IBAN,
  • за QR-кодом.
Зміни у Приват 24

Приват 24 за час свого існування змінюється не вперше, але на цей раз редизайн вийшов логічним та структурованим. Про це кажуть самі користувачі у відгуках. Але варто додати, що частина клієнтів просить додати функцію обрання дизайну: нового чи старого. Також чимало людей у коментарях висловили свої побажання та сказали, які елементи під час зміни стали не такими зручними. Пресслужба фінансової установи чемно відповідає користувачам та обіцяє врахувати їх думку під час наступного вдосконалення.

Раніше інший великий український банк — Ощадбанк — озвучив інформацію про зміни. Це важливо для тих, хто має протерміновану картку.