Якщо користуєтесь Приват24: озвучено інформацію для клієнтів ПриватБанку
У мобільному застосунку Приват24 відновили одну з послуг, яка користується попитом в українців. Про це повідомила пресслужба ПриватБанку.
Йдеться про продаж залізничних квитків у Приват24. Ця послуга доволі довго була недоступною для українців внаслідок кібератаки на сервіси Укрзалізниці. Проте тепер у мобільному застосунку нарешті можна купувати квитки.
Клієнтам банку знову надали можливість придбати проїзні документи на всі напрямки потягів по Україні. Із 7 травня фінустанова поновила роботу послуг продажу залізничних квитків через застосунок та на спеціальному «квитковому» сайті. У ПриватБанку наголосили, що цією послугою користується чимало українців.
У фінустанові додали, що через ПриватБанк є можливість придбати не тільки квитки на потяги, але і квитки на автобуси, які курсують по Україні. Також є можливість купити квитки на автобуси, які їдуть за кордон.
Зробити це легко. Для того, аби придбати проїзний документ, потрібно здійснити вхід у Приват24, перейти у розділ «Транспорт» та обрати вид транспорту, наприклад, потяг або ж автобус. Далі треба вказати звідки і куди плануєте їхати, вибрати потрібну дату, кількість квитків і натиснути «Знайти».
Застосунок покаже перелік рейсів, які вам підходять, та вартість квитків. Вам залишиться обрати найбільш підходящий варіант і придбати квиток. Якщо ж на обрану вами дату квитків нема, то Приват24 повідомить і про це.
Зазначимо, що цієї весни Приват24 оновили. Про зміни, які запровадили, видання писало тут.