Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 313 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 400+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 000+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 000+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Економіка
  • Стосується тих, хто оплачує в магазині карткою: з’явилось попередження про відмову

Стосується тих, хто оплачує в магазині карткою: з’явилось попередження про відмову

Фото: Depositphotos

Часом на касі магазину може статись неприємна подія, коли покупець в момент розрахунку отримує відхилення оплати карткою. Тобто кошти не зараховуються.

Товар вже викладений на касі, позаду черга, але одна прикра ситуація з розрахунком може призвести до затримок з оплатою. Повідомлення «Транзакція відхилена» може з’явитись з кількох причин і варто про них знати.

Відкриті дані свідчать, що ті, хто оплачує в магазині карткою, стикались з відмовою у 5-14% випадках. На з’ясування причини та повторну оплату в середньо витрачається 5-7 хвилин. На додачу — хвилювання, втрата настрою та інші нематеріальні наслідки.

Читайте також:
Тільки не робіть так на касі у магазині: через яку діють можуть виникнути проблеми

Що значить, коли платіж карткою не проходить

Іноді при спробі розрахуватись карткою платіж не проходить. Це називається відхиленням транзакції — ситуація, коли банк, що видав картку, або платіжна система не дозволяє здійснити операцію. Такий збій має чітке визначення: платіж блокується ще до того, як гроші списуються з рахунку.

Причин цього може бути безліч і зрозуміти, чому саме платіж не пройшов — вже половина справи. Повідомлення типу «транзакцію відхилено банком» чи «оплату не здійснено» не дають багато інформації. Вони лише повідомляють про відмову, не пояснюючи деталі. Часто покупцю доводиться самостійно здогадуватись, у чому справа — перевіряти залишок коштів, термін дії картки тощо.

Щоб полегшити це завдання, нижче ми розглянемо найбільш типові причини відхилення платежів.

Причини відхилення платежу

Існують причини, які можна виправити відразу на касі, а є такі, які потребують тривалого часу.

Але почнемо ми з окремої, так би мовити, нетехнічної — недостатньо коштів на рахунку. В цьому випадку жодних збоїв у роботі немає, потрібно поповнити баланс картки й тоді вона запрацює.

До причини, яку можна швидко вирішити, є — відмова через перевищення ліміту. Чимало людей в цілях безпеки ставлять ліміти на покупки. Наприклад, кілька тисяч гривень на день. Якщо покупець за ту добу здійснював дороговартісні придбання, то міг досягнути ліміту. Цю ситуацію можна швидко вирішити у мобільному застосунку банку, просто збільшивши максимальну суму покупок на день.

Також швидко вирішується питання з невірно введеним паролем. Повторіть спробу, ввівши дійсний код.

Складнішими до вирішення і не такими швидкими є наступні причини:

  • банк заблокував картку — зазвичай це відбувається через підозрілу активність або незвичні транзакції (з метою запобігання шахрайства),
  • збій у роботі термінала або платіжної системи — цей випадок не залежить від покупця, але напряму впливає на нього (доведеться чекати відновлення роботи системи або ж розрахуватись готівкою).

Колись ще існувала причина закінчення терміну дії платіжки, але в період війни банки продовжили термін дії карток. Відповідно, ними можна розрахуватись.

Нагадаємо, ПриватБанк запровадив нововведення при розрахунку карткою на касі.