Зупиняють та закриють з 17 вересня з 00:00: цієї середи для багатьох вводять зміни

Для українців озвучили попередження про зміни, які запровадить мобільний оператор Lifecell (Лайфселл) найближчими днями. Це стосується відразу кількох послуг.

Фото: Depositphotos

Цієї середи, починаючи із 17 вересня з 00:00 години, Lifecell запроваджує зміни для абонентів. Компанія оголосила, що вони зупиняють можливість керувати понад двадцятьма послугами через комбінацію *123# та 301#.

У списку зазначено такі послуги:

  • Інтернет тиждень,
  • SMARTNET+,
  • Кіно+ТБ Безліміт,
  • Безлімітна музика,
  • Економні дзвінки (пакет S, пакет M, пакет L),
  • 1 ГБ інтернет на день,
  • TikTok Безліміт (з позначками L та XL),
  • Відео+Музика Безліміт (L та XL),
  • Online спілкування Premium та інші.

Мобільний оператор попередив, що з цієї середи більше не можна підключати зазначені послуги за допомогою вказаних вище коротких комбінацій в рамках «Мобільної турботи».

Читайте також:
Зміни із жовтня: оплату за електроенергію зроблять по-новому для деяких споживачів

Що це за короткі номери та навіщо їх використовують

Компанія, як і решта мобільних операторів, має спеціальні сервісні коди, які потрібно набирати як телефонний номер. Вони слугують як для швидкої перевірки стану послуг, так і для їх замовлення.

Згаданий у статті код *123# відкриває головне меню налаштувань (там можна підключати чи відключати різні послуги). А код 301# відкриває меню, пов’язане саме з інтернет-послугами (наприклад, пакети трафіку). Вони різні, тому для повного доступу до всіх можливостей краще користуватися як одним, так й іншим.

Ще одна зміна від Лайфселл із 17 вересня

Також оголошено, що із 17 вересня з 00:00 закриють кілька інтернет-послуг. Це — «3G Онлайн» із поміткою кількості гігабайтів 1, 2, 4 та 8 ГБ. Також це стосується у тарифах «Онлайн» 2 та 4 Гб. Якщо в абонента зараз підключена одна з цих послуг, то вона працюватиме до кінця вже оплаченого періоду. Потім автоматично відключиться. Після цього Лайфселл надішле SMS із пропозицією підключити схожу заміну самостійно.

До слова, інший мобільний оператор — Київстар — запроваджує для багатьох абонентів суттєві зміни із 7 жовтня.