Зупиняють та закриють з 17 вересня з 00:00: цієї середи для багатьох вводять зміни
Для українців озвучили попередження про зміни, які запровадить мобільний оператор Lifecell (Лайфселл) найближчими днями. Це стосується відразу кількох послуг.
Цієї середи, починаючи із 17 вересня з 00:00 години, Lifecell запроваджує зміни для абонентів. Компанія оголосила, що вони зупиняють можливість керувати понад двадцятьма послугами через комбінацію *123# та 301#.
У списку зазначено такі послуги:
- Інтернет тиждень,
- SMARTNET+,
- Кіно+ТБ Безліміт,
- Безлімітна музика,
- Економні дзвінки (пакет S, пакет M, пакет L),
- 1 ГБ інтернет на день,
- TikTok Безліміт (з позначками L та XL),
- Відео+Музика Безліміт (L та XL),
- Online спілкування Premium та інші.
Мобільний оператор попередив, що з цієї середи більше не можна підключати зазначені послуги за допомогою вказаних вище коротких комбінацій в рамках «Мобільної турботи».
Що це за короткі номери та навіщо їх використовують
Компанія, як і решта мобільних операторів, має спеціальні сервісні коди, які потрібно набирати як телефонний номер. Вони слугують як для швидкої перевірки стану послуг, так і для їх замовлення.
Згаданий у статті код *123# відкриває головне меню налаштувань (там можна підключати чи відключати різні послуги). А код 301# відкриває меню, пов’язане саме з інтернет-послугами (наприклад, пакети трафіку). Вони різні, тому для повного доступу до всіх можливостей краще користуватися як одним, так й іншим.
Ще одна зміна від Лайфселл із 17 вересня
Також оголошено, що із 17 вересня з 00:00 закриють кілька інтернет-послуг. Це — «3G Онлайн» із поміткою кількості гігабайтів 1, 2, 4 та 8 ГБ. Також це стосується у тарифах «Онлайн» 2 та 4 Гб. Якщо в абонента зараз підключена одна з цих послуг, то вона працюватиме до кінця вже оплаченого періоду. Потім автоматично відключиться. Після цього Лайфселл надішле SMS із пропозицією підключити схожу заміну самостійно.
До слова, інший мобільний оператор — Київстар — запроваджує для багатьох абонентів суттєві зміни із 7 жовтня.