Через 3 дні повністю зупиняють: із 2 жовтня з 00:00 для людей вводять нові зміни

Lifecell запроваджує зміни з 2 жовтня
Фото: Depositphotos

Українцям слід готуватись до закриття кількох пакетів послуг з 2 жовтня і про це вже попередив мобільний оператор Lifecell (Лайфселл). Надано пояснення, що буде надалі для абонентів.

Одне за одним повідомлення поширив Lifecell, в яких попередив абонентів про суттєві зміни з 2 жовтня з 00:00. Ще 3 дні кілька послуг працюватимуть на загальних умовах, а далі їх закривають. Всі ті, хто оплатив їх вартість, мають змогу до кінця терміну користуватись замовленими сервісами.

У першому листі компанія анонсувала, що вони повністю зупиняють роботу пакетів послуг «Online спілкування» з помітками «Basic» та «Premium», а також «Tik-Tok Безліміт» та «Відео+Музика Безліміт».

Читайте також:
Тепер до 10:30 можна, крім п’ятниці та вихідних: для українців запровадили зміни

Доцільно пояснити, що вартість вказаних пакетів була в межах 50 гривень за 4 тижні. Вони надавали, наприклад, збільшений обсяг мобільного інтернету для перегляду та завантаження відео.

Після четверга автоматичне відключення відбудеться в момент завершення терміну дії оплаченої послуги. Взамін можна самостійно обрати схожі за змістом пакети.

Ще одна зміна від Лайфселл з 2 жовтня

У другому листі компанія зазначила про дві події:

  • в умови надання послуги «Мобільна турбота» вводить нові зміни,
  • а кілька пакетів послуг закривають, зокрема «50 (також 100 та 200) хвилин на інші номери по Україні», «60 (та 200) SMS» та додаткові гігабайти мобільного інтернету.

Всі вказані пакети будуть чинними, поки не завершиться період їх дії.

Нагадаємо, із 7 жовтня інший мобільний оператор — йдеться про Київстар — почне розгортання 4G у ще кількох регіонах.