Є декілька поширених причин: українцям пояснили, чому банк може заблокувати картку

Клієнти фінустанов нерідко скаржаться на те, що банк неочікувано заблокував їхні рахунки.
Насправді банки можуть заблокувати картку клієнта і звернутися до нього, аби той надав пояснення щодо трансакцій, якщо виникне така потреба. Причин, чому можуть заблокувати банківську картку, є декілька. Ми ж розповімо про найбільш поширені.
Чому банк може заблокувати картку:
- через нетипові фінансові операції;
- через перерахування чи зарахування грошей незрозумілого походження;
- проведення клієнтом операцій, які не відповідають його фінінсовому стану;
- компрометація даних чи реквізитів платіжної картки;
- через порушення умов договору банківського обслуговування;
- невиконання зобов’язань перед банком.
Зазвичай банки без жодних причин не блокують картки. Найчастіше до цього доходить, якщо фіксують потенційно ризикові дії користувачів. У випадку, якщо вашу картку заблокували, банк повинен перевірити дві речі. Йдеться про те, чи займаєтесь ви законною діяльністю та чи сплачуєте податки зі своїх доходів.
Фінансові експерти радять у таких випадках не витрачати час на переписку із чат-підтримкою, адже там жодних рішень не ухвалюють. Натомість краще підготувати лист-розповідь про свою діяльність, який подадуть в юридичний департамент.
Саме в юридичному департаменті будуть ухвалювати, чи розблоковувати картку, чи ні.
Нагадаємо, для українців, які користуються банківськими картками, оприлюднили попередження.