• Головна
  • Економіка
  • Абоненти масово переносять мобільні номери до іншого оператора: який обирають

Абоненти масово переносять мобільні номери до іншого оператора: який обирають

Абоненти масово переносять мобільні номери до іншого оператора: який обирають
Фото: Depositphotos

Перенесення мобільного номера до іншого оператора є популярною послугою серед абонентів. За минулий місяць українці понад 31 тисячу разів це робили. Відомо поточний розподіл між Lifecell, Київстар та Vodafone.

У листопаді 2025 року найчастіше абоненти переходили зі своїм поточним номером до мобільного оператора Lifecell. Про це свідчать оновлені дані Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку. За згаданий місяць Лайфселл обрали понад 15 тисяч абонентів.

Стосовно двох інших операторів, то до Київстару приєдналися понад 8700 абонентів, а до Vodafone – більш як 7300 користувачів. Йдеться саме про послугу MNP, тобто про міграцію від одного оператора до іншого разом із номером та кодом.

Читайте також:
10 грудня з 00:00 вводять зміни: із середи один оператор по-новому надаватиме тарифи

Своєю чергою у листопаді покинули:

  • Київстар – понад 12700 абонентів,
  • Vodafone – близько 10300,
  • Lifecell – в межах 8000 разів.

У підсумку саме Лайфселл отримав найбільший приріст нових клієнтів у результаті використання послуги MNP. Точніші дані зображені на інфографіці нижче.

Зміна абонентської бази операторів за листопад 2025 року

Доцільно пояснити, що послуга MNP – це можливість перейти до іншого мобільного оператора, залишивши свій старий номер телефону. Спочатку абонент обирає нового оператора, до якого хочеш перейти, далі подає заяву на перенесення номера. Це можна зробити онлайн або в магазині. Упродовж доби номер переноситься.

Зміни від мобільних операторів

У грудні 2025 року всі три великі оператори поінформували абонентів про зміни в наданні послуги «Роумінг як вдома». Тепер українцям не доведеться доплачувати за мобільний інтернет, щоб використовувати його у країнах ЄС. Вже в поточних пакетах послуг буде певний обсяг, який доступний у роумінгу.

Українцям почали надсилати персоналізовані повідомлення, у яких пояснюють нові умови надання послуг. Днями такі SMS отримали користувачі, у яких є номер від Київстару чи Vodafone. Потрібно звернути увагу, що кілька тарифів не підтримують нові умови використання, тому їх можна безоплатно замінити на інший.