Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Економіка
  • В Ужгороді активно працюють над запровадженням інноваційного "кабінету жителя"

В Ужгороді активно працюють над запровадженням інноваційного "кабінету жителя"

Ужгородці впливатимуть на фінанси міста

– Уже найближчим часом має запрацювати єдина мережа зв’язку між структурними підрозділами міської ради, готують перехід на електронний документообіг, – каже голова міської ради Богдан Андріїв. – Ми вже впровадили систему електронних петицій, підтримали рішення про бюджет участі, тобто громадський бюджет, де кожен житель може взяти участь у поданні проекту та голосуванні за надання фінансування з міської скарбниці.

Місто співпрацює з проектом ЄС/ПРООН щодо підтримки ОСББ у кількох напрямах. Нині тут наблизилися до запровадження «кабінету ужгородця», який дасть змогу управлінцям швидше реагувати на нагальні проблеми, налагодити співпрацю з жителями, а ужгородцям спростить доступ до отримання адмінпослуг, дасть змогу відстежувати перебіг розгляду поданих ними заяв, скарг та пропозицій.

Проект «кабінет ужгородця» складається з кількох ключових елементів. Серед них якісний інструмент для голосування, щоб люди могли брати участь у розподілі громадського бюджету. На сайті міської ради вже можна подати електронні звернення та петиції. Але ще є проблеми з ідентифікацією, і їх зможе розв’язати «кабінет».

Після подання електронного звернення кожен у своєму кабінеті бачитиме весь процес розгляду документа. Наступний етап – моніторинг поданої петиції. Передбачається також можливість оплачувати в режимі онлайн послуги та штрафи. Це пришвидшить прийом документів, видачу довідок. Працюватимуть сервіси електронної черги до Центру надання адмінпослуг та реєстрації суб’єктів господарювання у режимі онлайн.

Фахівці спільно з громадськими активістами реалізовуватимуть проекти в адміністративній, бізнесовій, культурній сфері через компонент «Розумні міста». Це доступ до інтернету, телемедицини, телеосвіти. І Ужгород демонструє надзвичайну зацікавленість у співпраці з проектом ЄС/ПРООН: його мікропроект подано на затвердження другим із 27 в Україні.

Таких міст, де, як і в Ужгороді, запроваджують «кабінет жителя» з цілим комплексом послуг, не більше п’яти у країні. Перший транш для реалізації цього мікропроекту, за словами координатора проекту ЄС/ПРООН «Місцевий розвиток, спрямований на громаду» в Ужгороді Олександра Рябого, має надійти вже у жовтні.