У системі "ПриватБанку" стався збій. Закарпатці скаржаться на роботу терміналів
Упродовж останніх днів багато скарг надходить до ТОВ "Закарпаттяенергозбут" з приводу неможливості оплатити рахунки за спожиту електроенергію через термінали окремих банків, зокрема, "ПриватБанку" та в системі "Приват24".
ТОВ "Закарпаттяенергозбут" інформує, що між товариством та "ПриватБанком" ще наприкінці січня 2018 року укладено угоду щодо приймання платежів від споживачів. Проте через певні причини, не залежні від енергопостачальника, у електронних системах згаданого банку не "підтягує" реквізити ТОВ "Закарпаттяенергозбут". У "ПриватБанк" запевнили дирекцію товариства про максимально оперативне вирішення питання.
"Зі свого боку нагадуємо споживачам, що оплачувати рахунки через термінали, інші електронні сервіси "ПриватБанку", як й інших банків, можна, якщо ввести вручну всі реквізити, вказані у Ваших квитанціях. Також реквізити можна знайти на офіційному сайті ТОВ "Закарпаттяенергозбут", – повідомили в адміністрації компанії.
Як раніше писало "PMG.ua", у Мукачеві інкасаторський автомобіль "Приватбанку" потрапив у ДТП.