Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

В Україні хочуть повернути дорожній збір і обкладати водіїв податком

У Міністерстві інфраструктури України просувають ідею повернення дорожнього збору з автовласників.

Зазначається, що вже для цього створений відповідний законопроєкт.

Так, у Мінінфраструктури хочуть за допомогою дорожнього збору стимулювати українців купувати більш екологічні авто, тобто прив’язати ставки дорожнього збору до рівня вихлопу авто. Ця пропозиція обговорювалася на засіданні Кабінету Міністрів в пакеті пропозицій щодо розвитку електрозарядної інфраструктури. Щодо розміру ставок, то вони поки не озвучувалися.

Читайте також:
Податкова амністія зачепить також заробітчан: що це означає

Окрім того, той самий "дорожній збір", який хочуть реанімувати, водії і так зараз платять – він "зашитий" у вигляді частини акцизу у вартість пального. Його безпосередньо сплачують до бюджету оператори нафторинку. Більш того, Україна відмовилася від фіксованого транспортного збору в 2011 році, після скасування техогляду і перейшла на систему його стягування з реалізованого палива з кількох причин.

По-перше, зникла контрольна точка, де держава перевіряла сплату транспортного податку (під час проходження ТО). По-друге, податок в ціні палива був більш справедливим. Той, хто більше їздить – більше і платить.

Раніше величина транспортного податку залежала від кубатури двигуна і ніяк не враховувала частоту поїздок.

Додамо, що з появою на дорогах електромобілів з’явилася категорія автомобілістів, які взагалі ніяк не беруть участь в утриманні дорожньої інфраструктури. Вони не заправляються нафтопродуктами, в ціні яких і містився транспортний податок. А станом на 01.01.2021 року в Україні вже налічувалося 25 тисяч електромобілів. Очевидно, що і далі їхнє число буде зростати, тому в Мінінфраструктури і вирішили, що настав час повернути транспортний податок, як окрему позицію, тим більше, що контрольна точка перевірки його сплати знову скоро з’явиться – момент видання документа про проходження технічного контролю автотранспорту.