"Була помилка оператора", – "Нова пошта" відреагувала на скаргу клієнта
Українці запідозрили, що шахраї придумали нову схему з використанням програми "Нової пошти". Клієнт поскаржився, що з його картки списали гроші за чужу посилку. "Аферу", за його словами, нібито провернули через функцію автосписання оплати. Вона дозволяє заплатити за посилку безготівково без використання терміналу. В "Новій пошті" пояснили: шахрайства не було, зате була помилка оператора. Потерпілому вже повернули гроші.
"Попереджаю про наявність схеми для шахрайства через "Нову пошту". Видаліть прив’язану картку та/або вимкніть функцію автосписання. Невідомі люди вказали мій номер як одержувача, прийшли до відділення й успішно оплатили моєю прив’язаною карткою посилку", – повідомив у Facebook клієнт "Нової пошти" Дмитро Луханін.
За словами потерпілого, за допомогою описаної ним схеми можна оплатити за чужий рахунок до 100 посилок. Головна умова – вартість кожної не має бути дуже високою. У "Нової пошти" існує ліміт у 500 грн, якщо потрібно заплатити більше, потрібно підтвердити операцію за допомогою телефона.
Клієнт запевнив, що вже звернувся до Кіберполіції. В "Новій пошті" розповіли журналістам, що в системі немає уразливості, помилки припустився оператор, а тому це не шахрайство.
"Йдеться не про шахрайську схему, а про помилку оператора. При оформленні посилки у відділенні було помилково вказано невірний телефон одержувача. Оператор побачив невідповідність номера телефону і прізвища отримувача, але прізвище виправив вручну, адже відправник отримав від свого покупця як контактний саме цей номер", – пояснили в компанії.
"Нова пошта" пообіцяла провести додатковий інструктаж операторів. У компанії уточнили: гроші, які були списані помилково, вже повернули клієнту.
Нагадаємо, "Нова пошта" змінила правила видачі чеків клієнтам.