У роботі "Київстар" стався масштабний збій. Абонентам обіцяють компенсації
Оператор мобільного зв’язку "Київстар" 3 лютого зазнав масштабного збою. Зранку, близько 9 години, абоненти скаржились на відсутність зв’язку і незрозуміле списання коштів.
Крім того, коли абоненти "Київстар" пробували зателефонувати на інший номер, то з’являлося повідомлення про нестачу коштів. Перевірити баланс при цьому не вдавалося, а після поповнення коштів повідомлення про нестачу балансу залишалося.
Близько 11 години користувачі почали повідомляти, що зв’язок почав потрохи відновлюватися. Також відновив роботу сайт "Київстару". Проте клієнти оператора не можуть зайти у застосунок і неможливо перевірити баланс.
У "Київстарі" перепросили за складнощі та додали, що для абонентів, які з ними зіштовхнулися, передбачено компенсації.
"Компанія приносить вибачення за тимчасові складнощі. Наші спеціалісти вже працюють над їх усуненням і станом на 10:30 проблему вже частково вирішено. Ми докладаємо всіх зусиль, щоб якомога швидше відновити сервіси", – повідомили у компанії.
У "Київстарі" повідомили, що про збій знають і він торкнувся лише передплачених тарифних планів. А у "контрактних" абонентів послуги працюють у звичному режимі.