Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • У роботі "Київстар" стався масштабний збій. Абонентам обіцяють компенсації

У роботі "Київстар" стався масштабний збій. Абонентам обіцяють компенсації

Оператор мобільного зв’язку "Київстар" 3 лютого зазнав масштабного збою. Зранку, близько 9 години, абоненти скаржились на відсутність зв’язку і незрозуміле списання коштів.

Крім того, коли абоненти "Київстар" пробували зателефонувати на інший номер, то з’являлося повідомлення про нестачу коштів. Перевірити баланс при цьому не вдавалося, а після поповнення коштів повідомлення про нестачу балансу залишалося.

Близько 11 години користувачі почали повідомляти, що зв’язок почав потрохи відновлюватися. Також відновив роботу сайт "Київстару". Проте клієнти оператора не можуть зайти у застосунок і неможливо перевірити баланс.

Читайте також:
Масштабний збій у роботі соцмереж: користувачі масово не можуть зайти в свої акаунти

У "Київстарі" перепросили за складнощі та додали, що для абонентів, які з ними зіштовхнулися, передбачено компенсації.

"Компанія приносить вибачення за тимчасові складнощі. Наші спеціалісти вже працюють над їх усуненням і станом на 10:30 проблему вже частково вирішено. Ми докладаємо всіх зусиль, щоб якомога швидше відновити сервіси", – повідомили у компанії.

У "Київстарі" повідомили, що про збій знають і він торкнувся лише передплачених тарифних планів. А у "контрактних" абонентів послуги працюють у звичному режимі.