Мукачівський бренд взяв участь в ювілейному "Ukrainian feshen week"
Мукачівський бренд "Марципанка", який виготовляє брендові хустки міст України та хустки-ідентифікації народів світу, аксесуари, одяг, парфуми, названі в честь Ілони Зріні та Імре Теккелі, взяв участь в показі колекції на ювілейному, 25-му "Ukrainian feshen week" в Києві. Модний захід проходив у Мистецькому арсеналі.
"Марципанка" взяла участь у показі в рамках колекції відомого дизайнера одягу Сержа Смоліна, котрий презентував колекцію весільних суконь на #UFW25 , яку створив у рамках проєкту "Візуальний код 2". Вже скоро цей проєкт можна побачити в етері "Суспільного" з 19-го лютого.
Ця колекція викликала неймовірно багато схвальних відгуків, адже проєкт – результат спільної роботи, він не лише про культуру та розвиток, але й про міцну дружбу, яка зародилася на проєкті між усіма учасниками дійства, бо лише у спільній творчій синергії творяться дива.
Нагадаємо, у фіналі "Голосу країни" Тіна Кароль співала у сукні від закарпатської дизайнерки.