Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • З Ужгорода в Івано-Франківськ планують запустити потяг через Румунію

З Ужгорода в Івано-Франківськ планують запустити потяг через Румунію

Реалізації проєкту "Карпатський експрес" перебуває на фінішній прямій. Про це зазначив голова Закарпатської ОВА Віктор Микита.

На ПП "Солотвино – Сігету Мармацієй" було проведено планову робочу зустріч з префектом повіту Марамуреш п. Рудольфом Штаудером і консулом Румунії в Солотвино Граціаном-Флоріном Пирву. Зустріч мала практичний характер, тож залучалось широке коло фахівців, зокрема прикордонні служби, представників митниці та залізниці обох сторін й інших.

Раніше ОВА разом із "Укрзалізницею" розробили два можливі варіанти руху поїздів через ці залізничні гілки, але зараз зупинились на пріоритетному – на відкритті залізничного сполучення Ужгород – Івано-Франківськ.

Читайте також:
Закарпаття відвідав голова правління АТ "Укрзалізниця": що обговорювали на робочій зустрічі

Маршрут прямування Ужгород – Тересва – міжнародний залізничний пункт пропуску "Тересва – Кимпулунг ла Тиса" – міжнародний залізничний пункт пропуску "Ділове – Валя Вишеулуй" – Берлибаш – Рахів – Івано-Франківськ.

"Тобто мова про транзитний транспортний коридор через територію Румунії по широкій колії без пересадок. Відкриття цього сполучення орієнтоване на проїзд у міжнародному сполученні (тільки за біометричними закордонними паспортами). Концентруємо зусилля саме на цьому", – зазначив Віктор Микита.

Румунська сторона активно працює над відновленням колії зі свого боку. Щоб з’єднати залізничне сполучення на кордоні, ще потрібно зробити до 17 км колії. Також окремого обсягу робіт та часу потребують два мости на маршруті на території Румунії.

Для слідування вже готові дизель-поїзди, які очікують на введення у відповідні маршрути.

"Після запуску залізничної артерії також можна буде розглянути питання щодо створення логістичного хабу в Сігеті для транспортування вантажів сільськогосподарської продукції до морських портів у Румунії", – додав голова ОВА.

Також залізничний маршрут через територію Румунії дозволить полегшити доступ туристам з інших держав до відомих українських курортно-рекреаційних локацій, таких як Драгобрат, Буковель та інші.