Закарпаттяобленерго перевірять після скарг споживачів
Останні кілька тижнів чимало закарпатців дедалі частіше скаржилися на роботу Закарпаттяобленерго в соцмережах. Зазвичай, йшлося про те, що світло виключали не за графіком, який подавало обленерго. А також про те, що електроенергію відключають постійно в одних і тих самих споживачів.
Проте, крім численних скарг у соцмережах, надійшли і офіційні скарги від закарпатців. Тому тепер Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики і комунальних послуг, проведе позапланові перевірки на ПрАТ Закарпаттяобленерго.
Про це повідомила Закарпатська обласна рада. Наразі відомо, що до Закарпаттяобленерго надійшли дві офіційно зареєстровані скарги.
"До комісії надходять численні звернення щодо несправедливого розподілу графіків відключень — споживачі вказують, що ОСР відключають певні об’єкти постійно та на тривалий час, а певні об’єкти відключають на значно менш тривалий час або взагалі не відключають", – йдеться в повідомленні.
Крім Закарпаттяобленерго, комісія перевірить ще 11 операторів систем розподілу, на які надійшло найбільше скарг від клієнтів. Йдеться про:
- АТ "Вінницяобленерго";
- ПРАТ "Волиньобленерго";
- ПРАТ "ДТЕК";
- ПРАТ "ДТЕК Київські регіональні електромережі";
- ПРАТ "Львівобленерго";
- АТ "ДТЕК Одеські електромережі";
- ВАТ "Тернопільобленерго";
- АТ "Хмельницькобленерго";
- ПАТ "Черкасиобленерго";
- АТ "Чернівціобленерго";
- АТ "Полтаваобленерго".
Нагадаємо, опубліковано графік відключень електроенергії на 23 грудня.