«Укрпошта» сколихнула Мережу дописом з лайкою: реакція користувачів
Укрпошта відреагувала на критику через продаж старих авто лайкою. Думки підписників щодо цього розділилися.
«Укрпошта» оголосила розпродаж на аукціоні 531 автомобіля, здебільшого 1990-х та 2000-х років. У соціальних мережах компанію почали критикувати за те, що вона не передала машини військовим на фронт.
Ввечері 30 квітня компанія відповіла хейтерам, використавши нецензурну лексику. У компанії зазначили, що хотіли б передати ці автівки просто так, кому треба, але не мають на це права, оскільки закон вимагає проведення аукціону.
Попереджаємо: допис та коментарі містять нецензурну лексику
На момент написання новини допис переглянули 359 тисяч користувачів Х. Поділилися ним 482 людини, а поставили вподобайку — 6 тисяч. Коментарів наразі вже понад 700. Серед коментаторів і «Київстар», і «Укрнафта», і бренд постільної білизни, і багато інших.
Багато користувачів таку комунікацію засудили:
- «До чого докотилася Укрпошта? Ось вам і влада Зеленського. Можна робити все що завгодно і показувати себе повними ідіотами» (@axylcoin).
- «А це що за бидло-стайл, офіційним акаунтам держ. організацій, підприємств, держ.установ, у спілкуванні використовувати матюки? Оце так рівень» (@ann_vodoley).
Водночас інші поставилися до такої відповіді з розумінням:
- «Люба Укрпошта, бажаю вам наснаги та сил боротися з невіглаством наших громадян. Робіть свою справу, незважаючи ні на що» (@IgorAkovenko1).
- «Підписався. Нарешті, нормальний людський СММ, а не шаблони» (@radiobabay).
- «Я це заскрінив. СММник в Укрпошти просто 10/10» (@GoslingUA).
- «Укрпошта написала твіт буквально словами, якими до них звернулась певно не одна сотня людей, і отримала хейт. Цікаво. Цікаво, що типу коли до тебе матюкаються то ти не можеш у відповідь теж офіційно матюкнуться» (@egosyntoniya).
- «Державні процедури, то зло, і на жаль тут Укрпошта підстраховується, бо посадити і за менше можуть» (.
«Соцмережі формують свої правила спілкування. Наприклад, будь-хто, проходячи повз, може кинути в людину шматок лайна. В буквальному сенсі будь-хто. Але хейт навіть ноунеймів насправді здатні витримати далеко не всі. Особливо зараз», — зазначила шеф-редакторка «Бабеля» Катерина Коберник.
За її словами, «Укрпошта» відповіла особливо токсичним хейтерам тією мовою, якою до неї звертались. А хейт з приводу цих автівок назвала несправедливим.
Благодійний фонд «CRAF» своєрідно підтримав «Укрпошту». На сторінці фонду з’явився репост допису пошти зі збором на транспортні засоби Humvee для війська. Також з лайкою. В «Укрпошті» відповіли лаконічно: «Ми +».
Нагадаємо, раніше в «Укрпошті» повідомили, що збільшують швидкість доставки. Адже на це нарікали навіть найвідданіші клієнти.