Мережу заполонив новий кумедний тренд на зміну «Барабану»

Мережу заполонив новий кумедний тренд на зміну «Барабану»

Користувачі TikTok та Instagram публікують смішні меми на бій Усика та Ф’юрі. Не залишилися осторонь також й магазини.

Після перемоги Усика над Ф’юрі соцмережі заполонив новий тренд. Його суть полягає у тому, що на місці обох суперників просять уявити когось іншого.

Наприклад, чоловіка і дружину, продавців магазину та покупця тощо. Долучилися до тренду і блогери, і магазини.

Читайте також:
Одна ніч — дві перемоги: Усик та Берінчик стали чемпіонами світу

«Я і Початок робочого тижня» — дуже актуально для понеділка:

  • «Мій чоловік розповідає усім, як дитина добре спить вночі».
  • «Я, яка знає, що добре у нашій родині спить тільки він».

«Коли хотів на ничку від дитини з’їсти шоколадку і спалився»:

Реклама на YouTube:

Ситуативний маркетинг завжди дає результат. Тож магазини цим вміло користуються. Наприклад, магазин кисневого порошку створив таке відео:

А кондитер Анастасія пожартувала щодо сімейного бюджету:

Інші приклади цього тренду:

Нагадаємо, у квітні-травні Мережу заполонили кумедні косплеї на пісню «Барабан». Українці намагалися відтворити образ Klavdia Petrivna.