Мережу заполонив новий кумедний тренд на зміну «Барабану»
Користувачі TikTok та Instagram публікують смішні меми на бій Усика та Ф’юрі. Не залишилися осторонь також й магазини.
Після перемоги Усика над Ф’юрі соцмережі заполонив новий тренд. Його суть полягає у тому, що на місці обох суперників просять уявити когось іншого.
Наприклад, чоловіка і дружину, продавців магазину та покупця тощо. Долучилися до тренду і блогери, і магазини.
«Я і Початок робочого тижня» — дуже актуально для понеділка:
- «Мій чоловік розповідає усім, як дитина добре спить вночі».
- «Я, яка знає, що добре у нашій родині спить тільки він».
«Коли хотів на ничку від дитини з’їсти шоколадку і спалився»:
Реклама на YouTube:
Ситуативний маркетинг завжди дає результат. Тож магазини цим вміло користуються. Наприклад, магазин кисневого порошку створив таке відео:
А кондитер Анастасія пожартувала щодо сімейного бюджету:
Інші приклади цього тренду:
Нагадаємо, у квітні-травні Мережу заполонили кумедні косплеї на пісню «Барабан». Українці намагалися відтворити образ Klavdia Petrivna.