Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

Впровадження стартувало: для водіїв в Україні вводять зміни

Національна поліція України запровадила електронне документування адміністративних порушень, що дозволяє автоматизувати робочі процеси та значно скоротити час їх виконання.

Проте паперові протоколи залишаються рівноцінними і мають таку ж юридичну силу згідно з законодавством.

Поліцейський друкує електронний протокол на спеціальному пристрої у двох примірниках: один передається водію під розписку, а інший залишається у поліцейського і пізніше надсилається до суду разом з іншими матеріалами справи.

Читайте також:
До 17 000 гривень: для водіїв хочуть запровадити нові штрафи

Метою впровадження електронних протоколів у сфері дорожнього руху є:

  • автоматизація робочих процесів;
  • своєчасне надсилання матеріалів до суду;
  • автоматична перевірка за інформаційними базами на предмет розшуку, повторності порушення, дійсності посвідчення водія тощо;
  • спрощення обміну даними між державними структурами;
  • усунення людського чи корупційного фактора.

Переваги для осіб, щодо яких складається електронний протокол:

  • інформація про особу та транспортний засіб може завантажуватися через застосунок «Дія»;
  • протокол автоматично відправляється в поліцейські бази та до суду одразу після оформлення;
  • покращується якість складання адміністративних матеріалів завдяки виключенню фактору нерозбірливого почерку.

Нагадаємо, з 10 липня водії, які їдуть за кордон на вантажівці, повинні мати спеціальну наліпку.