Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • Якщо вдома зникла електроенергія: обленерго звернулось з поясненням про відключення світла

Якщо вдома зникла електроенергія: обленерго звернулось з поясненням про відключення світла

Фото: Depositphotos

Якщо в оселі раптово зникла електроенергія, то споживач може вияснити причину відключення. Для цього розробили зручний сервіс.

Закарпаттяобленерго опублікувало роз’яснення, як самому дізнатись причину відключень. Адже чимало споживачів намагаються зателефонувати до контактного центру, але, часом, не можуть додзвонитись.

«Не можемо вам зателефонувати» — такі зауваження в обленерго чують доволі часто. На це відповідають, що неможливо зі всіма поспілкуватись, коли одночасно телефонує до сотні споживачів.

Читайте також:
Якими будуть графіки відключення світла взимку: є два сценарії

Але є альтернативний спосіб дізнатись причину відсутності світла. Зробити це можна на сайті обленерго у вкладці «Відсутня електроенергія?»

Як користуватись сервісом

  1. Перший крок — у випадаючому меню потрібно обрати ОТГ.
  2. Другий — вказати населений пункт та зазначити адресу.
  3. Третій — натиснути кнопку «Знайти».

Нижче система видасть повідомлення, в якому буде зазначено інформацію про відключення.

Так виглядає сервіс для перевірки відключень електроенергії

Раніше споживачів попросили економніше використовувати електрику у ранкові та вечірні піки споживання.