Якщо вдома зникла електроенергія: обленерго звернулось з поясненням про відключення світла
Якщо в оселі раптово зникла електроенергія, то споживач може вияснити причину відключення. Для цього розробили зручний сервіс.
Закарпаттяобленерго опублікувало роз’яснення, як самому дізнатись причину відключень. Адже чимало споживачів намагаються зателефонувати до контактного центру, але, часом, не можуть додзвонитись.
«Не можемо вам зателефонувати» — такі зауваження в обленерго чують доволі часто. На це відповідають, що неможливо зі всіма поспілкуватись, коли одночасно телефонує до сотні споживачів.
Але є альтернативний спосіб дізнатись причину відсутності світла. Зробити це можна на сайті обленерго у вкладці «Відсутня електроенергія?»
Як користуватись сервісом
- Перший крок — у випадаючому меню потрібно обрати ОТГ.
- Другий — вказати населений пункт та зазначити адресу.
- Третій — натиснути кнопку «Знайти».
Нижче система видасть повідомлення, в якому буде зазначено інформацію про відключення.
Раніше споживачів попросили економніше використовувати електрику у ранкові та вечірні піки споживання.