Vodafone презентував користувачам зручну послугу: для кого вона доступна
Це нововведення значно спрощує користування мобільним зв’язком, оскільки тепер користувачі можуть автоматизувати процес поповнення балансу.
Функція автопоповнення дозволяє забезпечити безперервну роботу номера, адже кошти для оплати мобільного тарифу будуть списуватись автоматично та завчасно.
Налаштувати її можна у My Vodafone. Для цього потрібно зробити усього 2 кроки:
- вибрати свій номер телефону або номер близьких, які вже додані до застосунку,
- ввести дані банківської картки, з якої будуть проводитися регулярні платежі.
Такою послугою можуть скористатися:
- Контрактні клієнти можуть налаштувати автоплатіж відповідно до рахунку за місяць. Це означає, що сума за використані послуги буде списуватися автоматично кожного місяця, як тільки буде сформовано рахунок.
- Абоненти передплаченої форми зв’язку мають можливість вибрати один з двох варіантів: поповнення за вартістю тарифного плану або на фіксовану суму. У першому випадку сума буде списуватись автоматично за день до дати оплати тарифу, відповідно до його вартості. У другому варіанті користувач може встановити фіксовану дату для списання коштів, наприклад, щомісяця 5 числа.
Один раз налаштувавши автопоповнення, користувач може забути про рутинні дії з поповнення рахунку. Застосунок My Vodafone автоматично подбає про оплату в зазначений час. Якщо ж потреба в автопоповненні зникає, його можна вимкнути у будь-який момент через налаштування.
Функція автопоповнення особливо зручна для тих, хто хоче піклуватися про рахунки рідних. Наприклад, можна налаштувати автоплатіж для близьких людей, щоб вони завжди залишалися на зв’язку. Це виключає ризик, що вони залишаться без мобільного зв’язку через несвоєчасну оплату.
Нагадаємо, раніше Київстар попередив українців про зміни, які запровадять у грудні.