Яку компенсацію можуть отримати пасажири за незручності під час збоїв в Укрзалізниці
Укрзалізниця заявила про часткову компенсацію за незручності, які стались через відсутність продажів квитків онлайн.
Про яку саме компенсацію йдеться розповіли на офіційній сторінці перевізника в соцмережі Фейсбук.
Відомо, що платні зали очікування тимчасово безкоштовні для пасажирів із паперовими квитками, придбаними в період хакерської атаки. Водночас пасажири, які купили паперові квитки в цей час, отримають безкоштовний чай на борту від Укрзалізниці.
Людей просять зберегти свій паперовий квиток — після відновлення системи на них чекатимуть додаткові приємні бонуси від залізниці та партнерів на знак вибачення за незручності.
Сьогодні з полудня відкрито додаткові каси: три у Києві, дві у Вінниці, одну у Львові. Вони працюють без перерв і обідніх пауз.
Фахівці Укрзалізниці, Кібердепартамент СБУ, Держцентр кіберзахисту, CERT-UA, IT-команда Київстар та всі залучені експерти цілодобово працюють над відновленням усіх систем, що постраждали від ворожої кібератаки.
Нагадаємо, зараз Укрзалізниця продає квитки тільки на 2 доби.