Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 313 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 600+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 100+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 000+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • Яку компенсацію можуть отримати пасажири за незручності під час збоїв в Укрзалізниці

Яку компенсацію можуть отримати пасажири за незручності під час збоїв в Укрзалізниці

Укрзалізниця заявила про часткову компенсацію за незручності, які стались через відсутність продажів квитків онлайн.

Про яку саме компенсацію йдеться розповіли на офіційній сторінці перевізника в соцмережі Фейсбук.

Відомо, що платні зали очікування тимчасово безкоштовні для пасажирів із паперовими квитками, придбаними в період хакерської атаки. Водночас пасажири, які купили паперові квитки в цей час, отримають безкоштовний чай на борту від Укрзалізниці.

Читайте також:
«Укрзалізниця» призначила додаткові вагони для кількох поїздів

Людей просять зберегти свій паперовий квиток — після відновлення системи на них чекатимуть додаткові приємні бонуси від залізниці та партнерів на знак вибачення за незручності.

Сьогодні з полудня відкрито додаткові каси: три у Києві, дві у Вінниці, одну у Львові. Вони працюють без перерв і обідніх пауз.

Фахівці Укрзалізниці, Кібердепартамент СБУ, Держцентр кіберзахисту, CERT-UA, IT-команда Київстар та всі залучені експерти цілодобово працюють над відновленням усіх систем, що постраждали від ворожої кібератаки.

Нагадаємо, зараз Укрзалізниця продає квитки тільки на 2 доби.