Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 313 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 400+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 000+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 000+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • Закарпаття, Львівщину й Івано-Франківщину можуть з’єднати «Малим Карпатським колом»

Закарпаття, Львівщину й Івано-Франківщину можуть з’єднати «Малим Карпатським колом»

Проєкт «Мале Карпатське коло» попри війну залишається одним зі стратегічних пріоритетів для області.

«Мова не просто про якісну дорогу, а про нову транспортну магістраль, яка з’єднає Закарпаття, Львівщину й Івано-Франківщину, а також відкриє прямий вихід на Польщу та Румунію», — йдеться у повідомленні пресслужби Закарпатської ОВА.

Ростислав Пріцак, заступник голови Закарпатської ОВА, провів робочу нараду з представниками Служби відновлення та розвитку інфраструктури Закарпатської, Львівської та Івано-Франківської областей. Йшлося про поточний стан втілення проєкту, етапи, які вже реалізовані, та наступні кроки для запуску нових ділянок.

Читайте також:
Трасу Київ — Чоп у межах Закарпатської області латають у кількох місцях

Як повідомив Ростислав Пріцак, значний обсяг підготовчих робіт виконали до повномасштабного вторгнення. Зокрема, вдалося:

  • відремонтувати частину прилеглих автошляхів,
  • провести геодезичну зйомку,
  • затвердити проєкти землеустрою,
  • розробити детальні плани територій.

Сьогодні фокус на підготовці документації та вирішенні земельних питань перед будівництвом нової ділянки автодороги Верхній Студений — межа Закарпатської та Львівської областей протяжністю 4,2 км.

«У цьому напрямку активно взаємодіємо з громадами, зокрема й громадою Львівської області, землевласниками, інженерами та усіма зацікавленими сторонами», — наголосив заступник голови ОВА.

Особливу увагу приділяють і ремонту міжнародної траси М-06 Київ — Чоп, яка не лише є частиною «Малого Карпатського кола», а й виконує критичну роль у забезпеченні оборонної логістики, міжнародних перевезень і транскордонної співпраці. Керівництво Закарпаття наполегливо просуває це питання на всіх рівнях — від уряду до міжнародних донорів.

Під час наради також обговорили розбудову прикордонної інфраструктури в межах проєкту. Зокрема, триває співпраця з румунською стороною щодо відкриття нового пункту пропуску «Яблунівка — Ремети (Гута)», перспективного як для місцевої громади, так і для міжнародної логістики.

«Мале Карпатське коло — це не просто дорога. Це — інвестиції в гірські громади, нові можливості для бізнесу і туризму та крок до європейського рівня транспортного сполучення», — підкреслив Ростислав Пріцак.

За його словами, після перемоги цей проєкт відіграватиме ключову роль у відновленні Карпатського регіону і розширенні нашої участі в європейських інфраструктурних ініціативах.

Раніше повідомлялось, що на Закарпатті асфальтують дорогу, яку не ремонтували десятиліттями.