Можна надіслати копії платіжок за газ або фото газового лічильника: для споживачів оприлюднили пояснення
Нерідко трапляються випадки, коли українці нарікають на роботу газовиків. А з наближенням, а потім і настанням опалювального сезону, кількість критики традиційно зростає.
Щоправда, зазвичай споживачі найчастіше скаржаться на операторів ГРМ і постачальників газу у соціальних мережах, а не ведуть діалог безпосередньо з надавачем послуг, хоча саме так варто робити, адже одних коментарів у соцмережах замало, аби газовики дійсно почули вас.
Тому розповімо, як правильно звертатися до газовиків, аби вирішити ту чи іншу проблему або ж конфлікт. Особливо зараз, коли наближається початок опалювального сезону і можуть виникнути чимало нюансів.
Перш за все потрібно у телефонному режимі звʼязатися з постачальником газу або ж оператором ГРМ і детально розповісти про проблему. Якщо ж вам не надали вичерпну відповідь на ваше питання і не допомогли його вирішити, то варто переходити до письмового формату.
Якщо виникла ситуація, що потрібно здійснити перерахунок наданих послуг, компенсацію споживачеві завданих збитків тощо, то споживач має направити газівникам письмову претензію у довільній формі.
Варто памʼятати, що суть справи треба викласти чітко і без зайвих емоцій. Необхідно також додати копії потрібних матеріалів, які потенційно можуть пришвидшити розгляд вашого питання. Це можуть бути, наприклад, скріншого з особистого кабінету, копії платіжок за газ, фото газового лічильника тощо.
Претензію потрібно підправити поштою, а саме рекомендованим листом, із описом вкладення і відміткою вручення одержувачем. До речі, копії листа, відмітки з пошти та чекаи краще зберігати аж поки вашу справу не вирішать. До повного вирішення справи викидати їх не слід. Максимальний термін розгляду претензії становить один місяць.
Нагадаємо, раніше видання писало про те, чи подорожчає восени комуналка для населення.