• Головна
  • Життя
  • Українцям на телефони приходять повідомлення про борги: про що йдеться

Українцям на телефони приходять повідомлення про борги: про що йдеться

Українцям на телефони приходять повідомлення про борги: про що йдеться

Українців попередили про нову хвилю фішингових розсилок. На цей раз зловмисники вигадали борги і просять їх оплатити.

Кіберзлочинці активізували фішингову кампанію, розсилаючи українським користувачам підроблені повідомлення про нібито наявну заборгованість перед компанією «Нова пошта». Про це повідомила пресслужба логістичного оператора.

У компанії наголошують, що шахрайські листи не мають жодного стосунку до «Нової пошти» чи інших підприємств групи NOVA. Зловмисники використовують скопійований логотип організації, підміняють адресу відправника та маніпулюють одержувачами, залякуючи їх вигаданими боргами.

Читайте також:
Київстар з понеділка вводить зміни: з 1 грудня тарифи надаватимуть по-новому

Мета таких дій – змусити користувачів відкрити шкідливі вкладення або перейти за фальшивими посиланнями.

Рекомендації щодо захисту від фішингу

Фахівці з кібербезпеки радять дотримуватися кількох важливих правил для убезпечення персональних даних.

Передусім необхідно ретельно перевіряти адресу відправника. Офіційні повідомлення від «Нової пошти» надходять виключно з корпоративних доменів компанії. Варто звертати увагу на будь-які підозрілі зміни, друкарські помилки або незвичні символи в адресі.

Категорично не рекомендується відкривати електронні листи від невідомих відправників та переходити за посиланнями із сумнівних джерел.

У разі випадкового відкриття підозрілого вкладення або переходу за небезпечним посиланням користувачам радять негайно змінити паролі до всіх облікових записів. Також необхідно перевірити наявність сторонніх активних сеансів у налаштуваннях безпеки акаунтів і завершити всі невідомі підключення.

Експерти наполегливо рекомендують активувати двофакторну аутентифікацію для електронної пошти, месенджерів, банківських додатків та інших критично важливих сервісів.

Коментар «Нової пошти»

Підрозділ кібербезпеки «Нової пошти» вже розпочав роботу з припинення фішингової кампанії. Спеціалісти компанії взаємодіють із профільними службами та інтернет-провайдерами для блокування діяльності шахраїв та мінімізації масштабів розсилки.

Нагадаємо, «Нова пошта» частково змінює тарифи з 1 грудня.