Бескидський тунель, який з’єднуватиме Львівщину та Закарпаття, готовий на 25%
Будівельники пройшли понад півтисячі метрів. Завершити об'єкт, який називають шляхом у Європу, обіцяють на початку 2017-го року. Директор “Львівської залізниці” Богдан Піх каже, що роботи йдуть згідно із графіком.
“Об'єкт дуже масштабний: майже два кілометри двоколійного тунелю в горах. Для будівництва використовують сучасні технології. Інфраструктуру довкола тунелю, а це під'їзні дороги, підпірні стінки, “Львівська залізниця” будує за свої кошти, а тунель — за кредитні гроші ЄБРР. Лише прохідна частина тунелю коштує приблизно 102 мільйони євро”, - розповів Богдан Піх.
В інфраструктуру поблизу тунелю “Львівська залізниця” вкладає 500 мільйонів гривень. Для України Бескидський тунель, який з'єднує Львівщину та Закарпаття, має стратегічне значення. Цим маршрутом перевозять понад 60% транзитних вантажів у напрямку Західної і Центральної Європи.