Бескидський тунель, який має стратегічне значення для України, будують цілодобово
Роботи з будівництва Бескидського тунелю ведуться цілодобово. Станом на 16 червня виконані роботи з проходки тунелю на довжині 290 м. Наразі, через якість породи, швидкість проходки досягає 3 м/добу. Про це повідомили в головному управлінні колійного господарства Укрзалізниці.
Для України Бескидський тунель має стратегічне значення, оскільки цим маршрутом перевозяться вантажі до західного кордону країни, а також понад 60% транзитних вантажів у напрямку Західної і Центральної Європи.
Загальна довжина нового тунелю становить 1764 м. Роботи із будівництва нового Бескидського тунелю, що почалися 29 жовтня 2013 року, планується закінчити у І кварталі 2017 року.
Наразі підрозділами Львівської залізниці проводяться роботи з реконструкції колійного господарства станції Бескид: збільшення радіусів кривих, реконструкцію біля 8 км верхньої будови колії, реконструкцію контактної мережі та засобів СЦБ і зв’язку. Зазначені заходи дозволять забезпечити збільшення швидкості руху поїздів на станції Бескид та тунелем з 40 км/год до 70 км/год.
Довідково: діючий одноколійний тунель був збудований за часів Австро-Угорської імперії 1886 року і на сьогодні є бар’єрним місцем V Критського Міжнародного транспортного коридору, який проходить по території Італії, Словенії, Угорщини, Словаччини, України та Росії (Трієст-Любляна-Будапешт-Братислава-Ужгород-Львів). Через деформацію обробки, руйнування дренажної системи та невідповідність габариту діючим нормативним вимогам тунель вичерпав свій експлуатаційний ресурс.
Новий тунель будується на відстані 30 метрів від існуючого.