Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

В Ужгороді говорили про освіту національних меншин

«Нормативна навчальна-методична база змісту навчально-виховного процесу у початкових класах шкіл з мовами навчання національних меншин», під таким заголовком на базі Закарпатського інституту...

«Нормативна навчальна-методична база змісту навчально-виховного процесу у початкових класах шкіл з мовами навчання національних меншин», під таким заголовком на базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти проведено інструктивно-методичний семінар для керівників районних (міських) методичних об’єднань, вчителів початкових класів шкіл з мовами навчання національних меншин.

Про оновлення змісту початкової освіти на основі впровадження нового Державного стандарту початкової середньої освіти, нових програм, планів та підручників розповіла Сергійчук Ю.П. завідувач кабінету національних шкіл ЗІППО.

Учасники семінару ознайомилися з особливостями організації навчально-виховного процесу в початкових класах ЗНЗ у 2012-2013 навчальному році. Велася мова також про компетентнісний підхід як чинник модернізації змісту початкової освіти.

Присутні ознайомилися з методичними рекомендаціями щодо складання календарно-тематичних планів до навчальних предметів у першому класі.

Після того як було заслухано творчий звіт керівників методоб’єднань – Всеукраїнська акція «Дай руку, першокласнику», методисти та вчителі взяли участь у роботі «круглого столу» «Поліпшення змісту навчально-виховного процесу у початкових класах шкіл з мовами навчання національних меншин через оновлення організації методичної роботи».

У процесі підведення підсумків семінару, учасники зібрання отримали методичні рекомендації на електронних носіях.

Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти