Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • Парк чи дорога: у Мукачеві ніяк не вирішать, що має бути на місці стихійного ринку (ФОТО)

Парк чи дорога: у Мукачеві ніяк не вирішать, що має бути на місці стихійного ринку (ФОТО)

У п'ятницю депутати Мукачівської міської ради, попри суперечки та жваве обговорення, вдруге відмовились від перетворення парку, що навпроти трикотажної фабрики «Мрія», на дорогу. На місці зеленої...

У п'ятницю депутати Мукачівської міської ради, попри суперечки та жваве обговорення, вдруге відмовились від перетворення парку, що навпроти трикотажної фабрики «Мрія», на дорогу. На місці зеленої зони пропонувалось побудувати дорогу з двостороннім рухом.

Рішення про утворення шляху безпосередньо через парк на останній сесії міськради лобіювали міський голова Мукачева Золтан Ленд’єл та начальник управління міського господарства Віталій Гільтайчук. Мотивували вони це великою кількістю сміття на території парку, а також стихійним ринком, який знаходиться на цій території. Очевидно, що певну зацікавленість мають також і підприємці сусіднього ринку. Ні для кого не секрет, що інтенсивність руху на прилеглій до ринку дорозі є дуже високою. Тому збільшення пропускної здатності дороги біля ринку дасть підприємцям певні преференції.

Та, як стало відомо із офіційних документів, цьому рішенню передувало тривале листування керівництва трикотажної фабрики з міською владою та правоохоронними органами.

Ще 11 червня 2014 року керівництво “Мрії” надіслало листа до міської влади та Мукачівському міськвідділу міліції. У ньому йшлося про те, що зміна в організації дорожнього руху по вулиці Матросова несе загрозу зниження рівня безпеки дорожнього руху. Далі наводяться конкретні аргументи недоцільності утворення ще однієї автодороги на цій території, зокрема статтю 27 Закону України “Про дорожній рух”, де зазначено, що такі зміни не допускаються. Також представники трикотажної фабрики просили забезпечити громадське обговорення порушеної проблеми.

Через тиждень після вищевказаного листа від Мукачівського міськвідділу ДАІ надходить відповідь. За цим листом т.в.о. начальника відділення Іван Матіко повідомив, що схеми зміни організації дорожнього руху ними не погоджувались.

У переддень сесії Мукачівської міськради, яка відбувалась 31 липня, колектив ПАТ “Мукачівська трикотажна фабрика “Мрія” у колективному зверненні до міської влади просив зняти з порядку сесії та не приймати рішення щодо відкриття автомобільного руху по вулиці Матросова, 13 на дорозі, безпосередньо прилеглій до підприємства.

Також у той день керівництво підприємства надіслало листа прокурору міста Мукачева Віктору Данканичу з проханням перевірити законність підстав для винесення рішення на сесію Мукачівської міської ради.

7 серпня 2014 року міський голова Мукачева Золтан Ленд’єл відповів на лист і повідомив про те, що рішення про зміну дорожнього руху на вулиці Матросова було зняте з розгляду на подальше довивчення.

Утім, на наступне засідання його знову було винесено. Під час засідання противником цього рішення та на захист парку виступила колишній директор ПАТ “Мукачівська трикотажна фабрика “Мрія”, а нині депутат Мукачівської міської ради Галина Гороховська. Іншу точку зору відстоювали начальник управління міського господарства Віталій Гільтайчук та мер Мукачева Золтан Ленд’єл. Втім, під час голосування це рішення підтримали лише 17 із 32 міських депутатів.

Поки міська влада вирішувала, чи варто будувати дорогу на вулиці Матросова, виконуючий обов'язки генерального директора підприємства Тетяна Рощина повторно надіслала листа мукачівському міськвідділу міліції. У ньому йдеться про те, що “відкриття автомобільного руху на вказаній ділянці, яка використовувалась в усі часи, як пішохідна дорога, при відсутності тротуарів та відповідних норм, наражає на щоденну небезпеку працівників фабрики та інших громадян”. Також у цьому листі керівництво закладу просить поновити дорожній знак ДАІ “В'їзд заборонений” перед початком заїзду на прилеглу дорогу біля фабрики.

21 серпня на адресу Управління Укртрансінспекції в Закарпатській області Мукачівська міська прокуратура направила лист начальнику обласного ДАІ. У ньому представники прокуратури та Держінспекції з безпеки на наземному транспорті повідомляють, що “у разі виникнення загрози безпеці дорожнього руху, перешкод у русі транспортних засобів і пішоходів відповідні посадові особи МВС України, дорожніх і комунальних служб мають право вносити оперативні зміни в організацію дорожнього руху і вживати необхідних заходів щодо усунення перешкод”. Адже за словами керівників фабрики, відсутність тротуарів та перегороджень наражає на щоденну небезпеку тих, хто переходитиме дорогу та перебуватиме на цій вулиці.

За інформацією керівництва «Мрії», вони неодноразово зазначали на доцільності розмістити на місці “запланованої” дороги дитячий майданчик, в будівництві якого готове посприяти і підприємство.

Продавці стихійного ринку в коментарі інтернет-виданню «Панорама Мукачева» в свою чергу зазначили, що вони готові перейти торгувати на сусідній ринок, але при умові мінімальної оренди торгових місць.