Обслуговувати населення в Ужгородському водоканалі будуть по принципу "єдиного вікна"
КП «Водоканал м. Ужгорода» переходить на новий, якісний рівень сервісу обслуговування населення. До того ж, всі відділи комунального підприємства, що обслуговують споживачів, працюватимуть в одному місці.
Якщо раніше ужгородцям, які приходили вирішувати питання з водопостачання та водовідведення, доводилось підніматись на другий-третій поверхи (іноді по декілька раз), то відтепер, усі відділи будуть зосереджені на першому поверсі. Зрештою, це також суттєво скоротить час обслуговування клієнтів, - йдеться у повідомленні адміністрації КП “Водоканал м. Ужгорода”.
У відділі можна буде заключити договір на обслуговування та встановлення приладів обліку, отримати інформацію про стан особових рахунків, оформити субсидію та реструктуризувати борг.