Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • Обслуговувати населення в Ужгородському водоканалі будуть по принципу "єдиного вікна"

Обслуговувати населення в Ужгородському водоканалі будуть по принципу "єдиного вікна"

КП «Водоканал м. Ужгорода» переходить на новий, якісний рівень сервісу обслуговування населення. До того ж, всі відділи комунального підприємства, що обслуговують споживачів, працюватимуть в одному місці.

Якщо раніше ужгородцям, які приходили вирішувати питання з водопостачання та водовідведення, доводилось підніматись на другий-третій поверхи (іноді по декілька раз), то відтепер, усі відділи будуть зосереджені на першому поверсі. Зрештою, це також суттєво скоротить час обслуговування клієнтів, - йдеться у повідомленні адміністрації КП “Водоканал м. Ужгорода”.

У відділі можна буде заключити договір на обслуговування та встановлення приладів обліку, отримати інформацію про стан особових рахунків, оформити субсидію та реструктуризувати борг.