Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 310 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 17 400+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 800+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 15 000+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 1800+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • Прокуратура відкрила гарячу лінію та пошту для звернень громадян

Прокуратура відкрила гарячу лінію та пошту для звернень громадян

Законом України "Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції від 02.07.2015 за № 577-VIII внесено зміни та доповнення до ст. 5 Закону України "Про звернення громадян".

Закон розширив шляхи надходження звернень до відповідних органів, уповноважених їх розглядати, за допомогою засобів телефонного та електронного зв’язку, інформують у відділі організації прийому громадян розгляду звернень, запитів та зв’язків з громадськістю прокуратури Закарпатської області.

Запроваджено можливість подання громадянами усних звернень за допомогою засобів телефонного зв’язку, тобто через телефони «гарячі лінії» та надіслання звернень з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронні звернення).

Прийом звернень в органах прокуратури України здійснюється у робочий час щодня, окрім вихідних.

Електронні адреси та номери телефонів «гарячої лінії» прокуратури області та міжмісьрайпрокуратур розміщені на веб-сайті прокуратури області у рубриці «Приймальня громадян – контактна інформація».

Електронні звернення до прокуратури області надсилати на електронну пошту zvern@zak.gp.gov.ua.

Усні звернення приймаються за телефоном «гарячої лінії» - (0312) 61-59-30.

Звертаємо увагу, що у письмовому зверненні, у тому числі у електронному, має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, який звертається, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Письмове звернення має бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.

Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.