В Ужгороді триває боротьба з незаконною рекламою
Міська влада Ужгорода продовжує роботу в рамках спланованої стратегії очищення міста від незаконно встановленої зовнішньої реклами. 1 грудня пройшла робоча зустріч керівників Ужгородської міської ради з представниками фірм, які займаються рекламоносіями, прийняли рішення створити робочу групу, що займатиметься цією проблемою під керівництвом першого заступника міського голови Іштвана Цапа.
До складу робочої групи увійшли фахівці департаменту міського господарства, відділу муніципальної поліції та правопорядку і підприємці-представники Асоціації рекламістів, – йдеться у повідомленні Ужгородської міської ради.
Перший крок – проведення інвентаризації всіх рекламоносіїв. Перші ж перевірки робочої групи виявили 8 білбордів, 40 банерів, 9 щитів, на стінах, 4 вказівники, розтяжки, брандмауери тощо, встановлені без будь-яких дозвільних документів і такі, що порушують правила дорожнього руху, обмежують видимість на дорогах.
8-11 грудня провели попереджувально-роз’яснювальну роботу з власниками незаконної реклами, склали 20 приписів, на виконання яких дали кілька днів. Вихід для таких власників: або прийти в міську раду і оформити дозвільні документи, відповідно сплачувати кошти до міського бюджету, або ж демонтувати незаконні носії.
Цього тижня працівники відділу муніципальної поліції почали перевірку виконання вимог складених приписів. 4 рекламоносії власники вже демонтували, а на всіх, хто не виконав вимоги, складатимуть адмінпротоколи, а відтак штрафуватимуть.
Серйозний конфлікт, зокрема, виник із фірмою, яка на вулиці Шумній, 25 розмістила аж 3 брандмауери і 4 банерні розтяжки техніки від «Максавто». Власники не хочуть ані демонтувати їх, ані звернутися по дозвільні документи і виконати вимоги до зовнішньої реклами. Уже складено протокол про адмінпорушення, незабаром справу розглядатимуть на адміністративній комісії. Також є чимало претензій до зовнішньої реклами розважального комплексу «Джин» і рибного магазину, розташованого поруч, яка у віданні одного власника. За цим фактом теж складено адмінпротокол.