Місце проживання ужгородці незабаром реєструватимуть у міськраді
Із 4 квітня 2016 цього року зареєструвати місце проживання чи знятися з обліку ужгородці зможуть безпосередньо у міській раді. Згідно із законодавством функції з надання цих послуг покладено на органи місцевого самоврядування. Крім функцій реєстрації, Ужгородська міська рада також здійснюватиме формування та ведення Реєстру територіальної громади, передачу інформації та/або внесення відомостей про реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/перебування до Єдиного державного демографічного реєстру.
Питання про організацію заходів з передачі функцій реєстрації місця проживання громадян від Ужгородського міського сектору управління Державної міграційної служби України в Закарпатській області Ужгородській міській раді й обговорили під час сьогоднішньої зустрічі міського голови Богдана Андріїва, керуючого справами виконкому Олени Макари з начальником Головного управління ДМС України в Закарпатській області Ігорем Михайлишиним, заступником начальника управління Михайлом Раком та завідувачкою Ужгородського міського сектору Магдалиною Бобяк. На зустрічі також були присутні працівники Центру надання адмінпослуг міської ради, – повідомляє Ужгородська міська рада.
Було досягнуто домовленості про повну співпрацю: представники міграційної служби висловили готовність надати всю необхідну методологічну допомогу, практичні рекомендації, а також провести навчання службовців, які займатимуться питаннями реєстрації місця проживання, і навіть допомогти з кадрами.
Міській владі за короткий строк доведеться вирішити безліч питань. Першочерговими кроками мають стати організаційні заходи з визначення структури майбутнього органу реєстрації, створення комісії з приймання-передачі картотек з питань реєстрації фізичних осіб від ДМС, ЖРЕРів, ОСББ.
Богдан Андріїв подякував представникам ДМС за їхню готовність до співпраці і запевнив, що з боку міської влади буде зроблено все необхідне - як в організаційному, так і фінансовому аспектах - для забезпечення повноцінної роботи нової структури.