Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

В Ужгороді обговорили питання брендування міста

Своє бачення брендингу міст вчора в Ужгородській міській раді представили брендмейкер, політбрендолог, засновниця та генеральний директор міжнародного бренд-консалтингового агентства Branding&Consulting VVV Вілена Воронова та її колега Інна Силантьєва.

На початку зустрічі міський голова Богдан Андріїв зазначив, що минулого року на конкурс із розробки бренду подали пропозицію лише дизайнери студії Домініка Левицького. Сьогоднішні гості зі столиці представлять науковий підхід до брендування міст загалом, – сказав Богдан Євстафійович.

Вілена Воронова наголосила, що бренд повинен працювати на підвищення конкурентоздатності міста на міжнародному та внутрішньому ринках. Тому потрібно не лише розробляти графічну символіку, продумовувати кольорову гаму, а насамперед визначитися з баченням позиціонування розвитку Ужгорода, ґрунтувати графічне зображення на концепції міста, напрямах його розвитку. Скажімо, можна створювати і просувати місто-курорт, велнес-центр, осередок спортивної бази, медичних чи стоматологічних високоякісних послуг, мистецьке місто тощо.