Голова ОДА присоромив стан вулиці Берегівська об’їзна у Мукачеві і поставив у приклад відрізок траси "Дяково – Вилок"
Минулий рік показав, що від ямкового ремонту, який взагалі не проводиться в цивілізованому світі, слід поступово відмовлятися й на Закарпатті. Зате ремонт доріг, зроблений суцільним асфальтним покриттям, витримав люті морози.
– Відрізок міжнародної траси «Дяково – Вилок», по якій цілодобово рухаються великовагові фури, після зими залишився в чудовому стані, – зазначає Геннадій Москаль. – Витримали дороги до Синевирського озера та Долини нарцисів, у Шаланках та Малій Копані (Виноградівщина), відрізок траси «Мукачево – Рогатин» від Яблуницького перевалу, траса перед Дунковицею (Іршавщина), а також інші дороги, де ремонтники наносили суцільне асфальтне покриття. Цього року левову частку грошей ми також направимо на такі ремонти. У першу чергу візьмемося за трасу від Сільця до Виноградова (особливо у Великих Ком’ятах), яку розбили фури після перенаправлення вантажного транспортного потоку з Берегова.
І кілька слів щодо Берегівської об’їзної в Мукачеві.
"Ми планували включити цю вщент розбиту дорогу у фінансування на цей рік за рахунок перевищення планових показників митниці. Але після того, як побачили, хто із закарпатських нардепів голосував за закон про «дорожній експеримент», різко змінили свої плани. Ще раз нагадаю, що брати Балоги стали єдиними нардепами від області, які не проголосували за включення Закарпаття в "дорожній експеримент", – додає очільник Закарпаття.