Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • Водії розповіли чому утворилася величезна черга до КПП «Ужгород»

Водії розповіли чому утворилася величезна черга до КПП «Ужгород»

Уже другий тиждень поспіль обласні ЗМІ рясніють інформацією про багатокілометрові черги вантажних автомобілів, що вишикувалися у вихідні до митного терміналу на пункті перетину кордону «Ужгород». Так звана «колійка» простягається від терміналу по всій об’їзній трасі аж до Доманинського мосту і з’їзду на Перечин.

Єдине пояснення, яке вдалося почути від компетентних фахівців полягає в тому, що у вихідні рух вантажного транспорту в Словаччині заборонений, відтак «каміони» просто перечікують на українському боці, коли настануть будні, аби продовжити рух. Проте цього пояснення недостатньо. Подібна заборона діє вже не перший місяць. Зазвичай, у неділю черги дійсно спостерігалися, але не такі масштабні. До того ж, у ніч на понеділок вони швидко минали. А зараз вантажівки стоять і в понеділок, і у вівторок.

Минулого тижня було висловлено припущення, що проблему створило перекриття в Рівненській області автошляхів нелегальними виконувачами бурштину. Проте їхнє блокування тривало недовго. Щоб з’ясувати, що ж відбувається насправді, журналісти звернулися безпосередньо до водіїв-далекобійників. Відзначимо, що на контакт водії йдуть неохоче, особливо з пресою. Проте декількох вдалося розговорити.

Як з’ясувалося, міжнародні вантажні перевезення здійснюють за певною процедурою. Для того, щоб вантажівка могла перетнути кордон, власники мають отримати дозвіл затвердженої форми. Їх видають країни ЄС, через територію яких прямує  автомобіль з України. І саме ці країни визначають кількість цих дозволів, що видаються на певний період. «Зараз угорські дозволи закінчилися, – кажуть водії, – і нові видадуть уже на початку літа. Тому більшість машин їде через Словаччину».

«Насправді ж угорські дозволи є, і їх можна взяти, – запевняє далекобійник із Житомира, – закінчилися не всі, а саме безкоштовні. Йдеш у СМАП, купуєш собі платний за 400 євро – і вези собі через Угорщину. Але ні власники вантажів, ні перевізники не бажають витрачати додаткові кошти. Тому й стоїмо тут».