Уродженка Ужгорода розповіла про неприємний випадок, який трапився з нею на ужгородському автовокзалі
Уродженка Ужгорода, яка гостювала в обласному центрі Закарпаття розповіла у Фейсбуці про неприємний випадок, який трапився з нею на автовокзалі.
Справа в тому, що жінка у четвер взяла квитки на автобусний рейс до Івано-Франківська на 7:30. "Спеціально брала на цей рейс, бо він прибуває у Франківськ о 17:00, а нам іще з Франківська годину їхати, – зазначила Тетяна Різняк. – Я з двома дітьми прийшла на автовокзал за 20 хв. до відправлення, а автобуса нема. Почекавши ще 5 хв. підходжу до каси. І касир мені каже, що цього рейсу не буде. Буде той, що на 10:30. Сказати, що я була вражена – нічого не сказати".
Як запевняє жінка, касир, яка у четвер продала їй квитки, питала номер телефону. Але жінці ніхто не зателефонував і не попередив, що рейс відмінено.
"Пані на касі переоформила нам квитки на інший рейс і дійсно щиро вибачалася. Нам не залишилося нічого, як сидіти три години в залі очікування. Такий от сервіс по-ужгородськи", – написала жінка.
Прикро, що на автовокзалі в обласному центрі трапляються такі випадки. Адже знайомство туристів з краєм часто починається саме звідти.