Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

Незабаром ужгородці їздитимуть на нових автобусах

Протягом двох днів в Ужгороді курсував сучасний автобус «Електрон». Розрахований він на 30 сидячих і 60 – стоячих місць. Зручний низький вхід без жодних сходинок і з широкими дверима дає змогу легко увійти людям похилого віку та мамам з дитячими візками. Для маломобільних груп населення облаштовані спеціальні пандуси.

Привезли автобус у рамках експерименту – чи зможе він легко і без перешкод їздити вулицями міста. Перевірили два найпопулярніші маршрути – 14-ий ( від вулиці Легоцького до Корятовича) та 21-ий ( до Речового ринку). Як виявилося – автобус вправно маневрував навіть у доволі забитих автомобілями місцях. Труднощі виникли під час розвороту на кінцевій зупинці біля ринку. Також його немалі габарити не дозволили проїхати під залізничним мостом – тому  довелося об’їжджати. Однак, загалом, представники міської влади результатами тестування задоволені і вже після Нового Року планують закупити декілька таких для найбільш завантажених маршрутів.

"Вартість автобуса такого, як у нас був цими вихідними – це порядка чотири з половиною, 5 мільйонів гривень. Тому, якщо йдеться про 10 транспортних засобі, то це близько 50 мільйонів гривень.  Тому ми зараз шукаємо кошти у бюджеті, бачимо. Які у нас є перевиконання бюджету і ми будемо цей механізм запускати", – сказав міський голова Ужгорода Богдан Андріїв.

Ужгородець Ярослав разом з родиною встиг протестувати автобус на власному досвіді. Їхав маршрутом №21. Розповідає – враження неймовірні. З нетерпінням чекає на появу саме такого громадського транспорту на вулицях міста.

"Ну майже все сподобалося. Автобус приїхав, люди в нього сіли. Слід відзначити, що до середини маршруту автобус був вщент заповнений. Це означає, що автобус готовий до тієї кількості пасажирів, які є зараз. Але на відміну від тих автобусів, де ми їздимо зараз, ми не як у банці якійсь консервній. Можна вільно рухатися, вільно проходити. Тобто від автобуса лише найкращі емоції", – мовив ужгородець Ярослав Гулан.

Більшість ж водіїв нинішнього громадського транспорту міста налаштовані песимістично. Вважають, що для Ужгорода такі автобуси потрібні тільки за умови, якщо відремонтують дороги та будуть належним чином фінансувати їх утримання та роботу водія.

"Для Ужгорода то великий. Ну може для деяких рейсів і нормальний. Щось на зразок десятки, двадцять першого. Двійка, трійка", –  сказав пан Юрій, водій маршрутки.

"Якщо працювати буде така система, яка зараз є, то тоді не потрібні ті автобуси. Якщо воно буде по-іншому, якщо водій буде мати зарплату, якщо водії будуть заправляти, тоді потрібно", – зазначив пан Василь, водій маршрутки.

Однак, уже близько року на новому приміському маршруті сполученням «Коритняни-УжНУ» працює сучасний рейсовий автобус. Розрахований на 58 сидячих місць. Він був створений на прохання мешканців, аби тамтешнім студентам було легше добиратися на навчання. У транспорті є всі умови для належного перевезення пасажирів. Їздить він за графіком. Проїзд до кінцевої зупинки коштує 9 гривень.