Щоранку в Ужгород для жебракування організовано звозять людей на 4-5 мікроавтобусах
Як повідомив начальник управління праці та соціального захисту населення Ужгородської міської ради Андрій Біксей, працівники їхнього управління вже докладно вивчали проблему жебракування і встановили, що цим займаються насамперед мешканці села Концово на Ужгородщині, Перечинського та Великоберезнянського районів, їх щоранку організовано звозять в Ужгород на 4-5 мікроавтобусах.
Міський голова Ужгорода Богдан Андріїв наголосив представникам поліції, що оскільки жебрацтво заборонено законом, єдиний шлях припинити те, що в центрі міста прохачі, каліки чіпляються до перехожих, на перехрестях мало не кидаються під колеса автівок – впливати на тих, хто робить на цьому бізнес, доставляє і оббирає осіб, готових простягати руку. «Цей ганебний промисел і дуже заважає ужгородцям, і робить негативним туристичний імідж нашого міста. Тільки системна робота правоохоронних органів може вирішити проблему, міська влада готова надавати підтримку, допомогу», – підкреслив міський голова.
Йшлося на нараді і про стихійну торгівлю, вона особливо поширена біля територій ринків. У центрі, біля «зеленого базару», вже трохи навели лад – працівники муніципальної інспекції з благоустрою щоранку не дають можливість ставати продавцям, а, в основному це перед центральним входом до будівлі базару.
На нараді вирішили створити робочу групу, до складу якої запросити, крім представників поліції, ще й працівників Держспоживлужби та Державної фіскальної служби. Відтак спільно, за участю також директорів ринків, депутатів міської ради проводитимуть рейди ринками з вилученням товару, яким торгують у невстановлених місцях. Наголошувалося, що на ринках, у критих приміщеннях більш ніж достатньо місця для продажу, оплата за місце абсолютно поміркована, єдине, чому продавці стають на пішохідну зону – там великий трафік людей і купують навіть ті, хто не планував нічого придбати, але спокусився виглядом товару. Однак при цьому панує повна антисанітарія, харчі реалізуються буквально з пилюки і болота, захаращуються вулиці транспортом, який підвозить товар, а проходи – розкладеним крамом.
На нараді наголошувалося, що тільки системна боротьба зі стихійною торгівлею, благоустрій територій, де вона проводиться, зможе принести результат.