«Виділити кошти на ремонт доріг Закарпатської області», – народні депутати звернулися до Володимира Гройсмана
Закарпаття – прикордонна з Євросоюзом область, візитівка та ворота України. Дороги області – транзитна мережа, в тому числі і для експортно-імпортних перевезень. Закарпатськими автомагістралями, окрім потоку місцевого автотранспорту, здійснюються міжнародні перевезення, ними рухаються туристи з-за кордону, міжнародні організації перевозять гуманітарні вантажі. Власники автотранспорту купуючи паливно-мастильні матеріали на АЗС Закарпаття, тим самим здійснюють відчутний внесок до зведеного бюджету країни.
У той самий час стан доріг Закарпаття вкрай незадовільний. Через перенасиченість регіону автотранспортом та великовагові вантажні перевезення, дороги та шляхопроводи руйнуються, а вибіркові ямкові ремонти вже не рятують ситуацію. Такий стан доріг стоїть на заваді розвитку туризму та надходженню інвестицій, що, в свою чергу, не дозволяє розвивати підприємництво, створювати нові робочі місця та призводить до погіршення рівня життя населення.
Наприкінці 2016 року Службою автомобільних доріг Закарпатської області був проведений тендер на поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-09 «Мукачеве – Рахів – Богородчани – Івано-Франківськ – Рогатин – Бібірка – Львів». Наразі неохопленими ремонтними роботами залишаються значні ділянки дороги, найгірший стан яких на відрізку від села Костилівка Рахівського району до міста Мукачева Закарпатської області. На цих ділянках планується виконання поточного середнього ремонту ділянок Н-09 «Мукачево–Львів», на відрізку Мукачево–Ділове, довжина якого становить 152, 5 км (вартість 1 200,00 тис грн.) та ділянки «Мукачево–Львів», на відрізку Ділове – межа із Івано-Франківськю областю (довжина – 55,02 км, вартість робіт – 250 000,00 тис грн.). Станом на 21 лютого залишок вартості робіт за підрядними договорами становить 1 450 000,00 тис. грн.
Невідкладно потребує поточного середнього ремонту дорога державного значення М-23 «Берегово – Виноградів – В. Копаня», на ділянці Вилок – В. Копаня, яка приймає навантаження в тому числі і великовагового транспорту, що рухається від міжнародних пунктів пропуску «Дяково» з Румунією та «Вилок» з Угорщиною. За закритим маршрутом необхідно збудувати об’їзну дорогу навколо Берегова протяжністю 7 км, провести ремонт автомобільної дороги від м. Мукачева до м. Берегова протяжністю 25 км та від смт. Вилок до м. Берегова, протяжністю 21,5 км. Доцільним і необхідним є і проведення ремонту автомобільної дороги М-23 на ділянці Вилок – В. Копаня. Останній капітальний ремонт цієї дороги проводили у 1990 році, а інтенсивність руху там складає 5900 автомобілів на добу. Очікувана вартість ремонту ділянки дороги М-23 близько 337,2 мільйонів грн.
Народні депутати від Закарпаття – Василь Петьовка, Валерій Лунченко та Роберт Горват звернулися з депутатським запитом до Прем’єр-міністра України Володимира Гройсмана, у якому просять в першочерговому порядку виділити для Служби автомобільних доріг Закарпатської області 1 450 000,00 тис. грн. для завершення поточного середнього ремонту всього пошкодженого полотна автодороги державного значення Н-09 «Мукачево–Рогатин», що проходить територією Тячівського та Рахівського районів, а також 337,2 млн. грн. для проведення ремонту дороги М-23 на ділянці Вилок–В. Копаня, протяжністю 28,1 км Виноградівського району Закарпатської області.
Виділення коштів та здійснення ремонту доріг суттєво покращить соціально-економічний стан області, зробить її більш привабливою для інвесторів, розвитку туризму, та зробить більш комфортними умови для проживання місцевих жителів.