Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

Робота автобусів і маршруток в Україні зміниться

Пасажирські перевезення в Україні чекають на зміну правил, які дозволять посилити безпеку пасажирів. Про це в інтерв’ю розповів міністр інфраструктури України Володимир Омелян.

“Першочергове завдання – якомога швидше максимально зменшити смертність і травматизм на українських автодорогах. Люди, купуючи квиток, мають бути впевнені в своїй безпеці. Електронний кабінет перевізника спростить життя підприємцям і сприятиме більш ефективній роботі. GPS-трекери допоможуть виконувати моніторинг і віддалений контроль транспорту – будь-яке відхилення від маршруту буде відразу видно. Тахографи дозволять зменшити кількість порушень швидкісного режиму, часових норм роботи і відпочинку водіїв. Завдяки всім цим змінам і нововведенням ми зможемо зберегти на дорогах життя і здоров’я сотень і тисяч наших громадян, забезпечимо баланс інтересів бізнесу та держави”, – зазначив Омелян.

“Опція буде доступною для користування в тестовому режимі з 1 серпня 2018 року. Доступ перевізників до свого електронного кабінету здійснюватиметься на підставі електронного цифрового підпису. Це буде надійним захистом від несанкціонованого втручання третіх осіб. Надалі розроблений реєстр маршрутів, а також штрафні бали за порушення в своїй роботі, як і низка інших опцій, будуть доступні в електронному кабінеті перевізника”, – поділився планами міністр.

Глава Мінінфраструктури також підкреслив, що зараз встановлення GPS-трекерів на автобусах передбачене порядком обрання перевізника на конкурсі. Але поки що така умова не обов’язкова, а додаткова. Тому з 2019 року Мінінфраструктури запланувало зробити її обов’язковою.