"Укрзалізниця" потрапила у черговий скандал
Українці масово скаржаться на роботу "Укрзалізниці". Справа в тому, що цими днями люди, які купували квитки через електронний сервіс так і не змогли їх отримати. Тому залишилися і без квитків, і без грошей.
Повідомлення про те, що електронний сервіс купівлі квитків дав збій, почали з’являтися у сомережах 4 грудня. Мовляв, гроші списуються, а квитки не приходять. Місця в потягах, які люди забронювали, знову з’явилися в продажі..
Натомість в "Укрзалізниці" пояснили, що у зв’язку із збільшенням у 6 разів навантаження на онлайн-систему продажу квитків booking.uz.gov.ua стався збій у роботі сервісу. "Укрзалізниця" просить клієнтів із розумінням ставитися до ситуації, що склалася", – зазначили в компанії.
А згодом додали, що вони змушені були запровадити деякі обмеження, аби стабілізувати ситуацію.
Нагадаємо, "Укрзалізниця" підняла ціни на квитки.